۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
اختصاصی دی اسپورت؛

بمب نقل و انتقالاتی لیگ یک در اردوی مس!

مدافع فعلی تیم فوتبال استقلال تهران در اردوی مس کرمان حضور یافت.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ میلاد باقری مدافع سابق مس کرمان که پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر و در زمان نقل و انتقالات تابستانی به تیم استقلال پیوسته بود پس از یک نیم فصل حضور در این تیم گویا قصد جدایی دارد که در این بین زمزمه هایی نیز مبنی بر بازگشت وی به تیم مس وجود دارد.

البته باقری در مصاحبه کوتاهی با یکی از رسانه های محلی کرمان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مدعی شده بود که حضور وی در کرمان و تیم مس منتفی شده است چرا که یکی از شروط اصلی اش برای بازگشت به تیم مس این است که مطالبات باقی مانده از دو فصل گذشته وی پرداخت تا قرارداد جدیدی با باشگاه مس منعقد کند.

این در حالی است که میلاد باقری در بازی تدارکاتی امروز مس برابر نیروی زمینی که در زمین کارگران برگزار شد با لباس شخصی حضور یافت تا شایعات حضور وی در تیم مس قوت بخشد.

بمب نقل و انتقالاتی لیگ یک در اردوی مس!

با این حال به نظر می رسد باشگاه مس برای تقویت خطوط دفاعی خود شروط باقری را بپذیرد و با پرداخت مطالبات این بازیکن قرارداد جدیدی را نیر با وی منعقد کند. با این وجود باید منتظر ماند و دید که آیا در نهایت این انتقال قطعی و باقری مجددا نارنجی پوش خواهد شد یا حضور وی سرانجام در تیم مس منتفی می شود‌.