۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

نخعی: اولویت اول ما صعود به لیگ برتر است

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان صعود به لیگ برتر را اولویت و هدف اول و اصلی این تیم در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور اعلام کرد
کد خبر: ۱۰۳۶۵۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ احمد نخعی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در خصوص اردوی برگزار شده این تیم در کمپ یزدان در گفتگو با خبرنگار وب سایت دی اسپورت اظهار کرد : یک اردوی تدارکاتی ۴ روزه را صرفا برای انجام بازی تدارکاتی در تهران برگزار کردیم.

نخعی ادامه داد : نتایج در بازی های تدارکاتی برای ما مهم نیست اما کسب برد در این بازی ها از لحاظ روحی و روانی می تواند به تیم ما کمک کند.

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در خصوص نیم فصل اول مسابقات بیان داشت : نیم فصل اول خوب بود اما ما می توانستیم نتایج بهتری نیز کسب کنیم ولی در جاهایی با بدشانسی روبه رو شدیم و در جاهایی نیز از داوری ها لطمه دیدیم در مجموع ابتدای فصل خوب نبودیم اما رفته رفته تیم به هماهنگی لازم رسید که سبب شد در انتهای نیم فصل نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی افزود : پتانسیلی که در تیم می بینم باید رتبه ای که در پایان نیم فصل اول کسب کردیم بهبود یابد و در نیم فصل دوم جایگاه خوبی را در جدول کسب کنیم.

نخعی در خصوص بازی با تراکتور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت : بازی سختی با تراکتور داریم اگر این بازی در همان زمان اعلام شده و طبق برنامه برگزار می شد با توجه به شرایطی که در تیم تراکتور حاکم بود می توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم اما در حال حاضر آنها از بحرانی که در آن گرفتار شده بودند بیرون آمدند و نتایج بهتری را نیز در چند هفته متوالی کسب کرده و از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی قرار گرفته اند اما در مقابل ما نیز مس کرمان هستیم و برابر حریف دست و پا بسته نیستیم با قدرت برابر حریف ظاهر خواهیم شد و امیدوارم که به خوبی این مرحله را پشت سر بگذاریم.

ایشان در پاسخ به این پرسش که هدف اول تیم مس کرمان در رقابت های لیگ یک چه چیزی می باشد گفت : مطمئنا اگر بر اساس اولویت بندی بخواهم بگویم صعود به لیگ برتر اولویت اول ما است اما یک نیمه نگاهی نیز به جام حذفی داریم چرا که می دانیم با دو برد در ۲ بازی در این جام به فینال مسابقات راه خواهیم یافت‌.

نخعی ادامه داد : مس یکی از باشگاه های بزرگ با توانمندی و پتانسیل های خوبی در بحث اداره تیم های ورزشی، امکانات و اسپانسر در سطح شهر کرمان است و علاوه بر آن سابقه میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه داریم که در صورت قهرمانی در جام حذفی و صعود به این رقابت ها می توانیم میزبان خوبی باشیم.