۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸

فروردین: نمی توانم ببینم بین بازیکنانم تبعیض قائل می شوند

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز از سمت خود استعفاء داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مهدی فروردین سرمربی مستعفی تیم قشقایی شیراز در خصوص علت استعفای خود و آیا اینکه این استعفاء مربوط به مشکلات مالی تیم قشقایی است یا خیر در گفتگو با خبرنگار وب سایت دی اسپورت اظهار داشت : ما در فصول گذشته مشکلات مالی شدید تری از این داشتیم اما مشکل ما مشکل مالی نیست بلکه یکی از دلایل مهم استعفای من تبعیض قائل شدن مدیران باشگاه از لحاظ پرداختی ها در بین بازیکنان است که این مسئله در آینده سبب می شود تا اختلافاتی را در تیم و بین بازیکنان ایجاد کند و از لحاظ روحی و روانی نیز هم بر روی ما و هم بر روی بازیکنان تاثیر گذاشته و سبب شده تا برخی از بازیکنان بی انگیزه در تمرینات حاضر شوند.

فروردین افزود : اصول اخلاقی من این را ایجاب می کند که وقتی می بینم مدیر یک مجموعه بین بازیکنانش تبعیض قائل می شود نمی توانم این مسئله را تحمل کنم.

وی ادامه داد : هیچ اراده ای برای حل مشکلات از سوی مدیران باشگاه نمی بینم و هر روز نیز بر مشکلاتمان افزوده می شود.

سرمربی مستعفی قشقایی شیراز افزود : حدود ۷ الی ۸ بازیکن از جمع ما به دلیل عدم انجام تعهدات باشگاه جدا شده اند و از سوی دیگر پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و هیچ بازیکنی را نمی توانیم به تیم اضافه کنیم و در این زمینه باز اقدامی از سوی مدیران ندیدیم که انجام داده شود تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بتوانیم بازیکن جدید و مدنظر مان را به لیست تیم اضافه کنیم.

ایشان اضافه کرد : ما فیزیوتراپ ، ماساژور و حتی پزشک در تیم نداریم تا بازیکنان مصدوم زیر نظر آنها فیزیوتراپی یا معالجه شوند اما هیچ موقع در مورد مشکلات صحبت نکردیم و همیشه از باشگاه تعریف کردیم چرا که ما خودمان قشقایی هستیم و هویت ما این تیم است.

فروردین با انتقاد از این مسئله که سرپرست تیم قشقایی همواره در کنار این تیم نیست گفت : ما عملا سرپرست نداریم! سرپرست ما پروازی است و فقط روز بازی ها کنار تیم حاضر می شود و پس از آن شیراز را ترک می کند! مگر چنین چیزی در دنیا وجود دارد ما در طول روز به سرپرست مان نیاز داریم.

سرمربی مستعفی تیم قشقایی بیان داشت : بازیکنان مصدوم ما کسی را در تیم ندارند تا آنها را نزد پزشک یا فیزیوتراپ ببرد و نمی دانند که مشکلات شان را به چه کسی بگویند.

او گفت : در تیم فشقایی فقط به بازیکنان وعده می دهند بازیکنان ما چندین پیشنهاد داشنند که ما خودمان بازیکنان را متقاعد کردیم تا در تیم بمانند و به کارشان ادامه دهند.

فروردین خطاب به هواداران قشقایی گفت : هواداران ما احساسی برخورد نکرده و فکر نکنند که ما کم کاری کردیم من ، همکارانم و بازیکنانم نهایت تلاش مان را انجام دادیم و با روزهای سختی را برای سربلندی قشقایی تحمل کرده و پشت سر گذاشتیم.

سرمربی مستعفی قشقایی شیراز در خصوص اینکه آیا مسئولان ورزشی و سیاسی استان فارس از تیم قشقایی حمایت می کنند گفت : چند روز پیش که جلسه ای با مدیرکل اداره ورزش و جوانان داشت ایشان مدعی بودند که ۵۰۰ میلیون تومان کمک مالی به باشگاه انجام داده اند که با این وجود اگر این کمک صورت گرفته باید حداقل مشکل فیزیوتراپ یا ماساژور ما حل و حقوق شان پرداخت می شد تا در تمرینات حاضر شوند‌.

وی در پایان گفت : شرایط را برای ادامه همکاری مهیا نمی بینم چرا که هیچ اقدام مثبتی برای رفع مشکلات انجام داده نشده است. همه تیم ها در تعطیلات نیم فصل اردوی آماده سازی برپا کردند و بازی های تدارکاتی برگزار کردند اما ما برنامه دادیم و به آن توجه ای نکردند و بازیکنان مدنظرمان را جذب نکردند.