۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
ستاره سرخ کاشان 3 - ویستا توربین تهران 3؛

کسب یک امتیاز ارزشمند شاگردان بلادی در روز دبل زینلی

تیم فوتبال ویستا توربین تهران در سومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ دسته سوم به یک تساوی ارزشمند دست یافت.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال ویستا توربین تهران در هفته سوم رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته سوم عصر امروز از ساعت ۱۴ در ورزشگاه امیرکبیر کاشان برابر تیم فوتبال ستاره سرخ این شهر صف آرایی کرد.

تیم ویستا توربین در این دیدار با ترکیب زیر برابر حریف کاشانی خود قرار گرفت:

رضا جبار نژاد - مسعود غفاری - کمیل ایمان جانی - عارف صیفی - میثم عبدالله بخش - محمدرضا حمدی نژاد - حامد اکبری - جواد زینلی - وحید سروری - مرتضی حسینی

شاگردان بلادی در این بازی به مانند ۲ دیدار اخیر خود کار را هجومی آغاز کردند و از همان دقایق ابتدایی با در دست گرفتن توپ و میدان حملات متعددی را روی دروازه حریف انجام دادند و موقعیت های زیادی را خلق کردند که با دفع چند باره مدافعان حریف و بدشانسی مهاجمان ویستا این موقعیت ها تبدیل به گل نشد تا در نهایت در دقیقه ۳۱ مرتضی حسینی بازیکن گلزن این تیم موفق شد قفل دروازه ستاره سرخی ها را باز کند و با ضربه ای استثنایی گل اول بازی و ویستا را به ثمر برساند.

پس از گل ویستا توربین حدود ۹ دقیقه بعد (دقیقه ۴۰) ستاره سرخی ها موفق شدند گل اول خود را به ثمر رسانده و کار را به تساوی بکشانند و در نهایت نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ویستایی ها که نمی خواستند سه امتیاز این بازی را از دست بدهند در نیمه دوم هم بازی منطقی و تاکتیکی را به نمایش گذاشتند اما در دقیقه ۶۰ داور با اخراج اسلام دبیری بازیکن ستاره سرخ کاشان سبب شد تا بازی تحت فشار نیمکت‌‌ تیم میزبان قرار بگیرد و اعتراض و فشارات زیادی را روی داور صورت دهند ویستایی ها که بدنبال نتیجه و هر سه امتیاز این بازی بودند موفق شدند در دقایق ۶۵ و ۷۲ توسط جواد زینلی به گل های دوم و سوم نیز دست یابند و با اختلاف ۲ گل از حریف خود پیش بیفتند.

اما در ادامه یکی از گل ها در دقیقه ۸۵ توسط ستاره سرخی ها جبران شد.

در حالیکه بازی در ثانیه های دقایق پایانی وقت های اضافه دنبال می شد فشار زیاد نیمکت ستاره سرخی ها که تمرکز را از داور مسابقه گرفته بود سبب شد تا در ثانیه های پایانی بازی یک پنالتی مشکوک به سود ستاره سرخی ها اعلام شود و در نهایت کاشانی ها با این ضربه پنالتی مشکوک به گل سوم و تساوی خود دست یابند و از یک شکست خانگی فرار کنند‌.

با این تساوی ویستا توربین به یک امتیاز ارزشمند این بازی که در خانه حریف کسب شد بسنده کرد اما فرصت صدرنشینی را از دست داد.

شاگردان بلادی که فصل گذشته جزو یکی از مدعیان اصلی صعود به رقابت های لیگ دسته دوم محسوب می شدند در فصل جاری نیز با ارائه بازی های منطفی ، تاکتیکی و هجومی و البته با یکدلی که در تیم خود ایجاد کرده اند بدنبال شکست طلسم عدم صعود به لیگ ۲ هستند.

شایان ذکر است که تیم ویستا توربین فصل گذشته بدلیل تفاضل گل کمتر و با بدشانسی تمام نتوانست به رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور صعود کند.
ترند های روز