۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
نود ارومیه 1 - شهرداری تبریز 0؛

ادامه پیروزی‌های ناپلئونی بیاتلو با نود

تیم نود ارومیه با پیروزی یک بر صفر مقابل شهرداری تبریز، همچنان به بالانشینی خود در رقابت ها ادامه می دهد.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت، هفته اول رقابت های لیگ یک در دور برگشت امروز با برگزاری 7 مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال نود ارومیه که تعطیلات پرحاشیه ای را پشت سر گذاشته بود، موفق شد با یک گل حریف تبریزی خود را شکست دهد تا 35 امتیازی شود و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

در پنجره زمستانی، مشکلات مالی نودی ها سبب شد تا وحید بیاتلو سرمربی این تیم با تیم های دیگر مذاکره کند و حتی خبر انتقال او به ساوه به صورت رسمی منتشر شد ولی پادرمیانی مقامات سیاسی ارومیه و قول هایی که به او دادند، باعث شد بار دیگر به تیم بازگردد و برای رساندن نودی ها به لیگ برتر تلاش کند.

حالا پیروزی یک گله برای فوتبال ارومیه که همچنان این تیم را به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر حفظ می کند، نشان می دهد که اصرار مقامات سیاسی بیهوده نبوده و نود موفق شد بار دیگر با ارائه یک بازی منسجم در خط دفاعی و گلزنی علیرضا قاسمی در دقیقه 53 به سه امتیاز ارزشمند بازی برسد و به ماجراجویی های خود در فوتبال ایران ادامه بدهد.

در سوی دیگر این مسابقه تیم فوتبال شهرداری تبریز قرار داشت که روزهای خوبی را سپری نمی کند و با 7 امتیاز در قعر جدول رده بندی مسابقات باقی مانده است و برای بقا نیاز به چیزی شبیه به معجزه دارد.