۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
داور در حد و اندازه این بازی نبود؛

کاپیتان ویستا توربین: داور سه امتیاز را از ما گرفت

کاپیتان تیم فوتبال ویستا توربین تهران از عملکرد ضعیف تیم داوری دیدار با ستاره سرخ کاشان به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مسعود غفاری کاپیتان تیم فوتبال ویستا توربین تهران در خصوص بازی این تیم برابر ستاره سرخ کاشان اظهار داشت : بازی بسیار خوبی را از جانب هر دو تیم مخصوصا تیم ویستا شاهد بودیم. ما در این بازی فوتبال زیبا و تاکتیکی را ارائه دادیم و به جرئت می توانم بگویم مستحق برد برابر حریف کاشانی بودیم.

غفاری ادامه داد : ستاره سرخ کادرفنی و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و تیم خوبی را در فصل جاری دور خود جمع کرده است و یکی از با شخصیت ترین تیم های لیگ سه است.

کاپیتان ویستا توربین تهران بیان داشت : شرایط تیم ما ایده آل است و رفته رفته به هماهنگی های لازم بین بازیکنان ایجاد می شود.

غفاری در خصوص بازی با ستاره سرخ کاشان گفت : ما در این بازی ابتدا از حریف پیش افتادیم که گل تساوی را از روی یک صربه کرنر دریافت کردیم.

وی افزود : پس از گل تساوی پا پس نکشیدیم و نبض بازی را در اختیار گرفتیم و موفق شدیم با ارائه یک بازی منطقی و هوشمندانه با به ثمر رساندن ۲ گل از حریف خود پیش بیفتیم اما متاسفانه داور بازی خیلی ضعیف عمل کرد و در حد و اندازه این بازی نبود.

غفاری ادامه داد : قضاوت ضعیف وی سبب شد تا لطمه بزرگی را بخوریم چرا که معتقدیم پنالتی صد در صد و واضح ما دیده نشد و علاوه بر آن با بازیکنان ما رفتار و برخورد بدی داشت.

کاپیتان ویستا توربین با انتقاد شدید از عملکرد داور بازی اظهار کرد : چطور می شود بازیکن حریف ۱۰ متر در آفساید باشد و داور این صحنه را آفساید تشخیص ندهد. گل دوم ویستا توربین در حالی به ثمر رسید که بازیکن حریف ۱۰ متر در آفساید قرار داشت اما تعجب می کنم که چرا داور آفساید اعلام نکرد!

بازیکن تیم ملی پیشکسوتان اضافه کرد : در دقایق پایانی هم داور یک پنالتی مسخره و خنده دار به سود ستاره سرخ کاشان اعلام کرد که همین پنالتی سبب شد تا حریف بازی باخته را به تساوی بکشاند. مطمئنم که پنالتی اعلام شده یک درصد هم پنالتی نبود و داور بازی با اشتباه خود سه امتیاز بازی را که با تلاش بازیکنان بدست آمده بود از ما گرفت.

غفاری در پایان از حمید رنجبر کاپیتان تیم ملی پیشکسوتان و نایب رئیس هیئت فوتبال کاشان به دلیل میزبانی بی نظیر از تیم ویستا و تجلیل از وی تشکر و قدردانی کرد.
ترند های روز