۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹

پیش بازی دربی خوزستانی‌ ها در لیگ دسته دوم

۲ دربی خوزستانی عصر فردا در هفته چهاردهم (هفته اول دور برگشت) رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۴
پیش بازی دربی خوزستانی‌ ها در لیگ دسته دوم
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور پس از ۲۰ روز تعطیلی از فردا آغاز خواهد شد.

طبق برنامه قرار است عصر فردا تیم های خوزستانی برابر هم شهر آورد خوزستانی ها را برگزار کنند که در یکی از حساس ترین این ۲ دربی دو تیم ملی حفاری و شهرداری ماهشهر در اهواز که در نیم فصل اول نتایج خوبی را نگرفتند برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم دست به تغییرات زیادی در شاکله‌ تیم خود زدند در این بین تیم شهرداری ماهشهر نسبتا به سایر تیم های خوزستانی تغییرات زیادی داشته و با نظر مهدی پاشازاده سرمربی این تیم نفرات زیادی جذب طلایی پوشان ماهشهری شدند.

در بازی فردا با توجه به جایگاه و اهدافی که دنبال می کنند در پی کسب سه امتیاز بازی خواهند بود و باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام تیم پیروز این نبرد سخت خواهد شد.

شایان ذکر است تیم ملی حفاری اهواز در دیدار رفت با یک گل تیم شهرداری ماهشهر را شکست داده بود.

در دومین دربی خوزستان که قرار است فردا برگزار شود دو تیم اروند خرمشهر و استقلال ملاثانی در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

تیم استقلال ملاثانی قهرمان نیم فصل اول گروه اول و تیم پایين جدول اروند خرمشهر نیز در تعطیلات نیم فصل تغییراتی زیادی را در تیم خود ایجاد کردند.

تیم اروند خرمشهر در نیم فصل اول مشکلات زیادی داشت و مرتضی بچاری سرمربی تیم اروند با تمام مشکلاتی که در این تیم وجود داشت نتوانست نتایج دلخواه‌ را با تیم اروند کسب کند.

با این حال شنیده می شود تیم اروند تا بدین لحظه نیز حال و روز خوبی ندارد که امیدواریم مسئولان شهری خرمشهر و استان خوزستان توجه ویژه ای به تنها نماینده این شهر داشته باشند تا سهمیه تیم اروند در رقابت های لیگ دسته دوم حفظ شود‌.

 در سوی مقابل تیم استقلال ملاثانی در نیم فصل اول نتایج قابل فبولی را کسب و موفق شد قهرمان نیم فصل این رقابت ها شود. شاگردان داریوش هرمزی در تعطیلات نیم فصل تمرینات خود را به صورت مداوم پیگیری کرده و بازی های تدارکاتی خوبی انجام دادند.

در این بین تنها دغدغه تیم استقلال ملاثانی برای نیم فصل دوم مشکلات مالی است که از نیم فصل اول گریبانگیر این تیم شده و همچنان ادامه دارد.

آبی پوشان ملاثانی در بازی های خانگی از وجود حمایت تماشاگران خود بهره می برد که امید است با رفع مشکلات مالی این تیم در نیم فصل دوم بدون دغدغه و با حمایت همه جانبه هواداران خود در بازی های خانگی برابر حریفان خود صف آرایی کند‌. 

تیم استقلال ملاثانی در دیدار رفت در زمین خود موفق شد با سه گل برابر اروند خرمشهر به برتری دست یابد.

خبرنگار: کریم عزیزنژاد