۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

البندی: مستحق برد مقابل چوکا بودیم

اردشیر البندی: ما به مراتب بهتر از حریف شمالی ظاهر شدیم و مستحق کسب سخ امتیاز این دیدار بودیم.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۰
البندی: مستحق برد مقابل چوکا بودیم

به " گزارش دی اسپورت" ، تیم فوتبال شهرداری بم امروز و در هفته چهاردهم در ورزشگاه فجر به مصاف تیم صدرنشین چوکا تالش رفت که در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شد که اردشیر البندی سرمربی جدید این تیم در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت اظهاراتش را بیان نمود.

البندی با تمجید از بازی شاگردان تیمش به خبرنگار ما گفت:ما نمایش خیلی خوبی داشتیم و بازی یک طرفه بود و هواداران از دیدن این بازی لذت بردند و خیلی ناراحتم که نتوانستیم امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: ما مستحق کسب سه امتیاز بودیم و بر اثر یک اتفاق که تو زیر پای بازیکن ما ایستاد و بازیکن حریف با یک شوت به گل رسید و این در حالی است که ما در موقع دریافت گل در حمله بودیم.

البندی که از شرایط داوری ناراضی بود اذعان داشت: در این بازی یک پنالتی صد در صد به سود ما گرفته نشد و امیدوارم داوران تمرکزی بیشتری روی بازی داشته باشند و توجهی به نام اشخاص نداشته باشند.

اردشیر البندی ضمن ابراز رضایت از روند تیمش هم بیان داشت: با نفرات خوبی که در فصل نقل و انتقالات جذب کرده ایم قطعاً نتایج بهتری در نیم فصل دوم کسب خواهیم کرد و نگاهی ویژه به رده های بالایی جدول خواهیم داشت.


گفتگو: محمد زائری
ترند های روز