۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

مهابادی: روی عدم تمرکز دفاعی گل خیلی ساده ای را خوردیم

سرمربی فجرسپاسی شیراز از عدم تمرکز خط دفاعی این تیم برابر شهرداری تبریز انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ داوود مهابادي سرمربی فجرشهيد سپاسی پس از بازی مقابل تيم شهرداری تبريز در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و روی يک اتفاق خيلی ساده و عدم تمركز بازيكنانم در خط دفاعی گل دريافت كرديم.

مهابادی افزود: تيم حريف توانست بعد از گل بخوبی گل زده را حفظ نمايد تا حدی كه بازی به يک فوتبال يک گله تبديل شد و ما هر چه از كناره ها سانتر و از عمق دفاع حمله كرديم نتوانستيم به گل دست يابيم و بازی را واگذار كرديم كه اين پيروزی را به تيم حريف تبريک می گويم.

مهابادي در خصوص فاصله با صدر جدول بيان داشت : دو مسابقه ابتدايی نيم فصل دوم را به خاطر عدم تمركز لازم در خط دفاعی واگذار كرديم و علارغم اينكه در هر دو مسابقه از تيم حريف بهتر بوديم ولی بازی را واگذار كرديم.

سرمربی فجر بیان داشت: با اينكه تا حدودی با صدر جدول فاصله گرفتيم ولی بازی های زيادی باقيمانده است و تيم ما همانطور كه در روزهای سخت توانست به صدر جدول برسد انشالله به روزهای خوب باز خواهد گشت و روال خوب نيم فصل قبل را ادامه خواهد داد.

مهابادی در انتها در خصوص چيدمان داوری از ابتدای فصل بيان داشت: ابتدا از آقای ممبينی تشكر و قدردانی می کنم .تيم های داوری به نسبت قبل جوان تر شده و پشتوانه خوبی برای داوری فوتبال در سال های آينده شكل گرفته است. هر چند تيم ما نيز در چند بازي از اشتباه داوری متضرر شده است (بطور مثال در بازي نيروی زمينی)ولي باز هم اشتباهات نسبت به قبل كمتر شده است و انشالله با سرمايه گذاری روی اين داوران جوان و حمايت از آنها در ادامه شاهد داوران با كيفيت و با تجربه در ليگ باشيم.