۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
اعلام پنالتی های زیاد به سود چوکا کار ما را در تالش سخت می کند!

میرقربانی: بدنبال چیزی جز پیروزی مقابل چوکا نیستیم

سرمربی شهدای بابلسر گفت : داوران از ابتدای فصل هشت پنالتی در تالش برای این تیم گرفته اند که این موضوع کار ما را سخت تر هم می کند.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم شهدای بابلسر پس از تساوی برابر نفت و گاز در هفته پانزدهم رقابت های لیگ دسته دوم باید مقابل چوکا تالش، صدرنشین لیگ صف آرایی کند ولی با این وجود میرقربانی می گوید که به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند.

صابر میرقربانی، سرمربی شهدای بابلسر در مورد بازی برابر نفت و گاز که با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید به خبرنگار دی اسپورت گفت: ما در این مسابقه عملکرد خوبی داشتیم و متاسفانه روی اشتباهات فردی دروازه مان باز شد ولی با این وجود فرصت های بی شماری داشتیم که اگر فرصت های قطعی ما تبدیل به گل می شد باید با اختلاف چهار گل به پیروزی می رسیدیم.

میرقربانی با بیان اینکه چوکا در هفته های اخیر جزو تیم های صدرنشین لیگ بوده و مطمئنا بازی سختی پیش رو خواهیم داشت ادامه داد: جدا از صدرنشینی چوکا به این نکته هم باید توجه داشت که داوران از ابتدای فصل هشت پنالتی در تالش برای این تیم گرفته اند که این موضوع کار ما را سخت تر هم می کند.

سرمربی شهدای بابلسر تقاضای خود از دپارتمان داوری را اینگونه بیان می کند: از کمیته داوران تقاضا داریم که چون در این مسابقه هر دو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان می روند و برای صعود به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارند، یک داور در حد لیگ یک برای بازی ما در نظر بگیرند. زیرا اگر داوری معرفی شود که از پس کنترل بازی بر نیاید، اتفاقات بدی می تواند رخ دهد.

میرقربانی ادامه داد: شهدای بابلسر از هفت بازی آخر خود چهارده امتیاز کسب کرد و توانستیم خودمان را در جدول رده بندی در حد تیم های مدعی صعود بالا بکشیم ولی امتیازاتی که در هفته نخست مسابقات که به دلیل عدم آمادگی بدنی از دست دادیم موجب شد تا کمی از برنامه های مان فاصله بگیریم. 

وی افزود : در بازی برابر چوکا تنها به دنبال پیروزی هستیم و چیزی جز کسب سه امتیاز نمی تواند نظر ما را جلب کند و همانطور که از چهارده بازی که انجام دادیم، در سیزده مسابقه موفق به گلزنی شدیم و عنوان بهترین خط حمله لیگ دو را یدک می کشیم، در بازی برابر چوکا هم از ابتدا به فکر گلزنی هستیم و همانطور که گفتم، به دنبال چیزی جز پیروزی نیستیم.
ترند های روز