۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مهاجرنوین 0 - ویستا توربین 0؛

یک امتیاز ارزشمند ویستا از دیار ضامن آهو

تیم فوتبال ویستا توربین تهران در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور در خانه حریف به یک امتیاز ارزشمند دست یافت.
کد خبر: ۱۰۴۰۹۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال ویستا توربین تهران در هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه های کشور عصر امروز از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی مشهد برابر مهاجرنوین ایرانا مشهد صف آرایی کرد.

ویستایی ها در این بازی با ترکیب : رضا جبارنژاد - عارف صیفی - کمیل ایمان جانی - میثم عبدالله بخش - محمدرضا حمدی نژاد - حامد اکبری پور - وحید سروری - مسعود غفاری - مرتضی حسینی - سجاد دائمی - جواد زینلی؛ پا به زمین مسابقه گذاشت و با در اختیار گرفتن نبض بازی و حفظ و بالا بردن درصد مالکیت توپ سعی کرد تا موقعیت هایی را روی دروازه حریف خود خلق کند.

شاگردان بلادی با ایجاد موقعیت های زیاد سعی در به ثمر رساندن گل داشتند اما دفاع حریف و بدشانسی مهاجمان چارچوب شناس و زهردار ویستایی ها سبب شد تا موقعیت های ایجاد شده یکی پس از دیگری از دست برود.

در جریان این بازی داور بازی که یک کارت به شماره ۱۱ حریف نشان داده بود در دومین صحنه ای که همین بازیکن مرتکب خطا شد دچار اشتباه و بازیکن دیگری را با کارت زرد خود جریمه کرد که همین موضوع سبب اعضای تیم فوتبال ویستا توربین شد چرا که عوامل این تیم اعتقاد داشتند که بایستی بازیکن خطاکار از زمین مسابقه با دریافت کارت زرد دوم اخراج می شد.

یک امتیاز ارزشمند ویستا از دیار ضامن آهو

از حواشی جالب این بازی می توان به حضور اکبر میثاقیان سرمربی سابق سیاه جامگان مشهد اشاره کرد. وی ضمن حضور و دیدار با عوامل دو تیم عملکرد و کیفیت بازیکنان ویستا توربین تهران مورد تمجید قرار داد و این تیم را در اندازه یک تیم لیگ یکی و یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته دوم باشگاه های کشور دانست.

این دیدار در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.