۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

نیکخواه: با توافق مدیران دو باشگاه از ایلام جدا شدم

مرضیه نیکخواه: مدیران دو باشگاه پالایش گاز ایلام و وچان کردستان با توافقی که با هم داشتند باعث این انتقال بودند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۰۴۱۱۸
نیکخواه: با توافق مدیران دو باشگاه از ایلام جدا شدم

به " گزارش دی اسپورت"، مرضیه نیکخواه بازیکن تیم فوتبال وچان کردستان در خصوص جدایی اش از تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در گفتگو با خبرنگار دی اسپوت گفت: من در نیم فصل اول در خدمت تیم ایلام بودم که بنا بر دلایلی تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم و درخواستم را چند هفته مانده به پایان نیم فصل تقدیم مدیران باشگاه کردم.

وی تصریح کرد: از آقایان داری پور و میرزایی مدیران باشگاه پالایش گاز ایلام تشکر می کنم که علیرغم میلی باطنیشان و با توجه به توافقی که بین من و دو باشگاه پالایش گاز و وچان کردستان صورت گرفت لطف کردند و با درخواستم موافقت کردند.

بازیکن جدید وچان کردستان با بیان اینکه خاطرات خوبی در ایلام داشتم اذعان داشت:سال 96 در این تیم کنار فاطمه حیاتی فصل خوبی را سپری کردم که برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

نیکخواه در خصوص حضورش در وچان هم بیان داشت: شکر خدا شرایط ایده آلی دارم و خوشحام که در اولین بازی جواب اعتماد خانم شهبازی را دادم و خرسندم که کنار یک مربی بزرگ کار می کنم.

وی در ادامه ضمن تشکر از مفاخری مدیر باشگاه وچان و خانم رحمتی مدیر تیم افزود: در فصل قبل تجربه کار کردن با خانم شهبازی را درسپاهان داشتم و به نظرم ایشان به لحاظ اخلاقی و فنی از مربیان بزرگ ایران محسوب میشوند و امیدوارم برای وچان کردستان در ادامه مثمر ثمر باشم.

ترند های روز