۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
مسابقات لیگ یک بسیار زیبا و پرهیجان است؛

مهدی: برای افزایش سهمیه صعود نیاز به یکسری ابزارها داریم

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:بازی‌های استقلال و شهرخودرو با حریفانشان در آسیا در پلی‌آف یک تا این لحظه طبق برنامه قبلی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۴۱۲۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سهیل مهدی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال یک شبکه ورزش در مورد افزایش سهمیه صعود تیم‌های لیگ یکی به لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر در این مورد دستورالعمل جدیدی نداریم و کارگروهی در این مورد تشکیل نشده است. اما واقعیت این است ما نیاز به یکسری ابزارها داریم زیرا مسابقات لیگ یک بسیار زیبا و پرهیجان است. البته باید زیرساخت‌ها و امکانات مناسب برای باشگاه لیگ یک فراهم شود. از جمله بحث ورزشگاه‌ها، بحث مالکیت باشگاه‌ها، مالکیت سهامداران باشگاه‌ها، مسائلی که در لیگ برتر پیگیری و نهایی می‌شود و می‌خواهیم در لیگ دسته اول نیز مجوز ملی باشگاهی در گرید دو را هم راه‌اندازی کنیم و کارگاه آموزشی هم در این رابطه در چند روز آینده ایجاد خواهیم کرد.

وی افزود: امیدوارم باشگاه‌ها در این کارگاه‌ها شرکت و به سمت استانداردسازی خودشان بروند و با این روند حرفه‌ای سازی باشگاه‌های لیگ یک بتوانند فاصله‌شان را با لیگ برتر کم کنند. در چنین فضایی می‌تواند سهمیه صعود و سقوط تیم‌ها به لیگ برتر افزایش پیدا کند.
ترند های روز