۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

ایمانی: جنگ نابرابری با حریفان داریم/ در آرامش کامل هستیم/ انسانیت ارزشمند تر از فوتبال است

عاطفه ایمانی: پالایش گاز تیمی بومی است که با غیرت به جنگ نابرابر حریفان می رود و با تصمیماتی که باشگاه در نیم فصل گرفت به آرامش رسیدیم.
کد خبر: ۱۰۴۱۳۸
ایمانی: جنگ نابرابری با حریفان داریم/ در آرامش کامل هستیم/ انسانیت ارزشمند تر از فوتبال است

به "گزارش دی اسپورت"، عاطفه ایمانی مدافع تیم فوتبال پالایش گاز ایلام پست از شکست تیمش مقابل وچان کردستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حواشی این دیدار گفت: بازی برد و باخت دارد ولی بردن نه به قیمت سلامتی یک بازیکن باید تمام شود و ضربه ای که به من وارد شد من را روانه بیمارستان کرد و حتی خانم نیکخواه بالای سر من نیامد و معذرت خواهی هم نکرد و هیچ گونه تماسی هم نداشتند و این خطای تعمدی بود.

وی تصریح کرد: دچار خونریزی داخلی شدم و پس از سی تی اسکن با نظر دکتر باید تحمت عمل جراحی قرار بگیرم که این امر با مخالف خانواده ام مواجه شد و قرار است در تهران این عمل صورت گیرد.

مدافع  تیم فوتبال پالایش گز ایلام با بیان اینکه میدان ورزش ارزشمند است اذعان داشت: انسانیت خیلی مهمتر از فوتبال است و ما می توانیم برای همبازی و هم رشته هایمان ارزش بیشتری قائل باشیم.

وی با تأکید بر عملکرد ضعیف داوری این دیدار بیان داشت: داور یک گل ما را به اشتباه مردود اعلام کرد و در خطای مسلمی که روی من صورت گرفت حتی سوت هم نزد و در مجموع شاهد داوری خوبی نبودیم.

ایمانی در خصوص وضعیت تیم های وچان و پالایش گاز هم اظهار داشت: نماینده کردستان بیشتر از بازیکنان غیر بومی و ملی پوش استفاده می کند و در جایگاه دوم قرار دارد و این در حالی است که ما یک تیم جوان و بومی است که در نیم فصل علاوه براینکه بازیکنی نتوانستیم جذب کنیم یک بازیکن را نیز از دست دادیم ولی با غیرت خودمان به جنگ نابرابر حریفان می رویم.

وی در پایان افزود: تیم ما فصل را با بهترین امکانات شروع کرد ولی با وجود یکسری حواشی که برخی بازیکنان ایجاد کردند عوامل باشگاه تصمیم به آزاد کردن این بازیکنان گرفتند و در حال حاضر آرامش به تیم برگشته و سعی می کنیم که نتایج بهتری که در خور نام خانم آراسته نژاد سرمربی بزرگ پالایش گاز ایلام باشد کسب کنیم.
 
ترند های روز