۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

مدایم زاده: تغییرات ذوب آهن را به چشم خواهید دید

مژگان مدایم زاده: ما در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن را از دست دادیم و بازیکنی نتوانستیم جذب کنیم ولی با قدرت به مصاف حریفان در لیگ خواهیم رفت.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۰۴۱۷۱
مدایم زاده: تغییرات در تیم را به چشم خواهید دید

به " گزارش دی اسپورت" ، مژگان مدایم زاده سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه شاکله تیم دچار تغییرات شده گفت: ما در نیم فصل 6 بازیکن را از دست داده ایم و نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم ولی با قدرت ادامه خواهیم داد و این تغییرات را می توانید به چشم دید.


سرمربی ذوب آهن اصفهان با تاکید بر حفظ آرامش تیم در خصوص هدفگذاری باشگاه در حوزه فوتبال بانوان اذعان داشت: ما به مجموعه بزرگ ذوب آهن قول داده ایم تیم را به جایگاه خوبی در جدول در پایان فصل برسانیم و در این راستا تمام تلاشمان محقق کردن این مهم می باشد.


وی گریزی به لغو بازی هفته گذشته تیمش مقابل همیاری در ارومیه هم زد و در این خصوص بیان کرد: مسئولین می توانستند شرایط این مسابقه را فراهم کنند و از روز قبل روپوش روی چمن را  بردارند که در این مورد کوتاهی کردند.


وی تصریح کرد: گرچه عمدی در کار نبوده ولی مادامی که تأمل بین هیات فوتبال و سازمان همیاری نباشد شاهد چنین اتفاقاتی خواهیم بود که این به فوتبال ارومیه و استان ضربه خواهد زد.


مدایم زاده با بیان اینکه خواستار احقاق حق ذوب آهن هستیم اظهار داشت: مسئله دیدار ما با همیاری عدم فراهم نمودن امکانات بوده نه شرایط جوی و با این کار به باشگاه ذوب آهن توهین شده که این دیدار می بایست سه بر صفر به سود ما اعلام شود.


مژکان مدایم زاده در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل هیات البرز هم بیان داشت: حریف ما دچار تغییراتی شده و یک مربی بزرگ را به خدمت گرفته و با توجه به شناختی که از این تیم داریم قطعاً برای کسب سه امتیاز خانگی به میدان خواهیم رفت و امیدواریم شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشیم.

گفتگو: محمد زائری