۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳
در گفت‌وگو وب سایت دی اسپورت؛

میری: خوشحالم که در سایپا می‌گفتند بازیکن دایی هستی

بازیکن سابق سایپا و نیم فصل اول آلومینیوم اراک گفت : خوشحال هستم که در تیم‌ سایپا به من می گفتند بازیکن علی دایی هستی.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ پیمان میری در نیم فصل لیگ گذشته از نفت مسجد سلیمان به سایپا پیوست و در حالی که هنوز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد داشت با رفتن علی دایی از این تیم کنار گذاشته شد. میری می گوید پس از اتفاقات و صحبت های علی دایی در خصوص مدیرعامل سایپا، به ما می گفتند چون با نظر دایی جذب شدید، جایی در این تیم ندارید.

ماحصل گفتگوی خبرنگار وب سایت دی اسپورت با پیمان میری را در زیر می خوانید.

از نیم فصل لیگ گذشته و پیوستنت به سایپا شروع کنیم.

پس از صعود با نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر، طی یک نیم فصل عملکرد خوبی از خودم بجا گذاشتم و همین موضوع موجب شد تا بتوانم نظر آقای دایی، سرمربی وقت سایپا را جلب کرده و به این تیم بپیوندم.

ولی تنها یک نیم فصل در این تیم بازی کردی.

بله، پس از صحبت های آقای دایی در مورد مدیرعامل سایپا، به دلیل اینکه با نظر آقای دایی جذب شده بودیم، طوری با ما رفتار می شد که مشخص بود مورد غضب قرار گرفتیم و در پایان فصل هم از این تیم کنار گذاشته شدیم.

این موضوع که چون با نظر دایی جذب شدید، باید کنار بروید شما را اذیت نمی کرد؟

خب ببینید، من سرنوشت فوتبالی پر فراز و نشیبی را تجربه کردم. از تیم ملی امید، به لیگ برتر رفتم و با بدشانسی و مصدومیت نتوانستم خودم را نشان دهم و به ناچار چند فصل را در لیگ یک گذراندم. پس از صعود با نفت به لیگ برتر، خیلی تلاش کردم تا بتوانم حقم را از فوتبال بگیرم . با رفتنم به سایپا مسیر فوتبالی زندگی ام می توانست هموارتر شود که آن اتفاقات رخ داد.

پس از کنار گذاشته شدنت ناراحت نشدی؟

اینکه بگویم ناراحت نشدم بلوف است ولی شیرینی اینکه مرا بازیکن آقای دایی خطاب می کردند، بیشتر موجب خوشحالی ام می شد. به هر حال وقتی بازیکنی بتواند از نظر فوتبالی نظر سرمربی به نام علی دایی با آن همه رزومه و افتخار را جلب کند، یعنی مسیر فوتبالی خود را به درستی طی کرده است.

و پس از سایپا به آلومینیوم اراک رفتی.

بله، پس از جدایی از سایپا، در بین پیشنهاداتی که داشتم به واسطه حضور محمود فکری به عنوان سرمربی در باشگاه آلومینیوم ، این تیم را انتخاب کردم. کار کردن با آقای فکری برای بازیکنی با توانایی من بسیار لذت بخش است زیرا به خوبی می داند که از بازیکنش چه می خواهد و این موضوع خیلی به بازیکنان کمک می کند.

 با رفتن فکری از آلومینیوم، قصد جدایی از باشگاه اراکی را داشتی، درست است؟

راستش را بخواهید پس از جدایی آقای فکری به دلیل اینکه دو پیشنهاد لیگ برتری داشتم می خواستم جدا شوم و حتی چند جلسه هم با مدیران باشگاه گذاشتم که در نهایت رضایت ندادند و پس از آن هم آقای خطیبی سکان هدایت تیم را به دست گرفتند و حالا هم زیر نظر ایشان کار می کنم.

این هفته هم که باید برابر خوشه طلایی به میدان بروید.

بله، بازی آلومینیوم - خوشه طلایی به نوعی دربی استان مرکزی محسوب می شود و حساسیت های دربی را هم قطعا دارد که انشالا هر تیمی که در زمین عملکرد بهتری داشت بتواند پیروز میدان لقب بگیرد.