۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
با تلاش مسئولین فدراسیون لیگ منظمی داریم؛

جعفری: انتظار داریم تیم داوری در اجرای عدالت هیچ هراسی نداشته باشند

سرمربی نفت امیدیه گفت : انتظار داریم تیم داوری در اجرای عدالت هیچ هراسی نداشته باشند.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ جهانبخش جعفری در مصاحبه با خبرنگار دی اسپورت در خصوص آخرین شرایط این تیم پیش از بازی با مس شهربابک اظهار داشت : بازیکنان با کیفیتی داریم و رفته رفته شرایط تیم بهتر خواهد شد. خوشبختانه بازیکنان مد نظر من با تلاش سید فریدون تقوی مقدم، سید مجتبی هاشمی، دکتر طیبی و خداداد شهبازی و علی امیریان جذب شده اند و انشالله در روزهای آینده دروازه بان و یکی دو بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد.

جعفری در خصوص دیدار مقابل مس شهربابک گفت: مس شهر بابک تیم با شخصیتی است. مدیران مس با هزینه های میلیاردی، کادرفنی و بازیکنان با کیفیتی جذب کرده اند و مطمئنا این هفته در حضور تماشاگران پرشور شهربابک، شاهد بازی با کیفیتی خواهیم بود.

وی در ادامه در خصوص عملکرد تیم داوری در بازی ها افزود: رفته رفته با شروع نیم فصل دوم شاهد نظارت دقیق تر کمیته داوران و قضاوت با کیفیت داورها هستیم. با این وجود انتظار داریم در بازی مقابل مس، داوران بدون توجه به شرایط میزبانی، همچون گذشته از اجرای عدالت هیچ هراسی نداشته باشند.

وی در پایان از حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و مهرداد شفیعی مسول مسابقات لیگ ۲ بدلیل نظارت ویژه و برگزاری منظم این مسابقات تشکر کرد.
ترند های روز