۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
می خواهید میدان فوتبال را به غسال خانه تبدیل کنید و کسی چیزی نگوید؟

واکنش تند سرپرست تیم شهرداری ماهشهر به اظهارات پیروز قربانی

سرپرست تیم فوتبال شهرداری ماهشهر نسبت به اظهارات پیروز قربانی واکنش تندی نشان داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سجاد عبدالله زاده در خصوص اظهارات پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار وب سایت دی اسپورت اظهار داشت : قبل از هر چیزی بگویم که در چند دیدار اخیری که میهمان بوکانی ها بودیم جزء پذیرایی خوب از آنها چیزی ندیدیم اما در دیدار دیروز اتفاقاتی رخ داد که ذهنیت ما و مردم را نسبت به هواداران سردار بوکان تغییر داد.

عبدالله زاده ادامه داد : قبل از بازی رسانه رسمی سردار را که دنبال می کردبم حالا به تظاهر یا به صورت واقعی تبلیغ می کرد و از هواداران بوکانی درخواست داشتند تا در روز بازی با شهرداری ماهشهر فرهنگ واقعی بوکان و هواداران سردار را نشان دهید. سوال من از هواداران بوکانی این است که آیا فرهنگ واقعی هواداران سردار این است که به جای مهمان نوازی بازیکن ما را با نشان دادن چاقو و سلاح گرم به مرگ تهدید کنند! می دانم که قطعا فرهنگ بوکان و هواداران سردار چنین نیست من در دیدارهای قبلی مهمان نوازی را از آنها دیدم اما در دیدار دیروز کلا ورق برگشت.

سرپرست شهرداری ماهشهر ادامه داد : فوتبال حرفه ای است و ما نیز به صورت حرفه ای عمل کردیم و بازیکن جذب کردیم مگر ما به زور توسل شده بودیم و دروازه بان سردار را با زور و تهدید به مرگ جذب کردیم؟ که آنها وی را به مرگ تهدید می کنند؟ اگر دل بازیکن با شما بود که در تیم شما می ماند. در ثانی مگر می شود بازیکنی بدون رضایت نامه از تیم سابق خود جدا شود؟

آقای قربانی تا کی می خواهید فرافکنی کنید!؟ مگر هوادار از قوانین نقل و انتقالات مطلع نیست که می خواهید صورت مسئله را پاک کنید. اگر شما نمی خواستید که رضایت نامه صادر نمیشد. اصلا اگر رضایت نامه ای در کار نیست اگر به تعهدات خود نسبت به بازیکن پایبند بودید که بازیکن در تیمتان می ماند نیاز به این همه حواشی و جنجال نبود که ناتوانی خود در حفظ یک بازیکن را بر گردن ما بیاندازید.

عبدالله زاده افزود : سرمربی سردار بوکان می خواهد توپ را به زمین ما بیاندازد چون مدیریتی ندارد و در حفظ یک بازیکن ناتوان است اما مردم می توانند قضاوت کنند مگر می شود سازمان لیگ قرارداد یک بازیکن را که با تیمی قرارداد دارد برای تیم دوم ثبت کند! این قانون کجای نقل و انتقالات ما است که ما نمی دانیم؟

وی بیان داشت : فرض بر این بگذاریم که انتقال فرامرزی سبب ناراحتی هواداران سردار بوکان شده است آیا این دلیل می شود که سرمربی ما را مورد ضرب و شتم قرار دهید و بازیکن نیم فصل اول خود را که برایتان از جان مایه گذاشته است اینطور تهدید به مرگ کنید؟ آیا معرفت و مرام شما این است؟ بازیکن دلش خواسته و از تیم جدا شده است. به تعهدات عمل می کردید بازیکن هم در تیمتان می ماند. مگر باید تاوان عدم ناتوانی تان را ما بدهیم؟

عبدالله زاده ادامه داد : آقای قربانی! دوران بزن درو تمام شده است توقع داشتید زیر باران گوله های برفی ، تهدید به مرگ ، چاقوکشی و الفاظ و فحاشی رکیک که سبب سلب امنیت جانی تک تک اعضای تیم ما شده بود ساکت می ماندیم و هر کاری که دلتان می خواهد انجام می دادید و از منعکس کردن آن خودداری می کردیم. انتظار دارید میدان فوتبال‌ را به غسال خانه تبدیل کنید و کسی از چیزی بویی نبرده و چیزی نگوید؟ شما به جامعه رسانه توهین کردید و مدعی شدید که ما هزینه ای پرداخت کردیم تا حواشی بازی دیروز پوشش داده شود مگر دوران بزن درو است که کسی چیزی نفهمد؟ مگر دوران بدون عصر ارتباطات است که چیزی منتشر نشود؟ چرا نمی خواهید واقعیت را بیان کنید؟ شاید خودتان از هواداران تان می ترسید!؟

وی اظهار داشت : هر بار که حواشی در بوکان رخ می دهد و هواداران سردار عوامل تیم ها را مورد حمله خود قرار می دهند یک بهانه می آورید بازی با شهرداری بم هم بهانه آوردید که بازیکن حریف مرتکب حرکت غیر ورزشی شده است. الان هم بهانه کردید که اضافه شدن بازیکن تان به تیم ما سبب ایجاد ناراحتی شده است.

سرپرست شهرداری ماهشهر بیان کرد : مگر تنها شهرداری ماهشهر است که مورد حمله هواداران شما قرار گرفته است هر تیمی که به بوکان می آید با یک اتفاق تلخ از آنجا خارج می شود.

وی ادامه داد : یک مقدار حرفه ای باشید و فرهنگ سازی کنید تا کی می خواهید فرافکنی کنید و ناتوانی خود را بر گردن تیم های دیگر بیندازید حتما باید یک نفر قربانی شود تا خوشحال شوید!
ترند های روز