۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
هیئت فوتبال میزبان از اقدامات هواداران سردار حمایت می کرد!

قنواتی : سناریوی بوکان هماهنگ و از پیش تعیین شده بود

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر گفت : هیئت فوتبال بوکان از اقدامات غیر اخلاقی هواداران سردار در روز بازی حمایت می کرد!
کد خبر: ۱۰۴۳۷۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ غلامحسین قنواتی مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال خوزستان در خصوص اتفاقات بازی با سردار بوکان اظهار داشت : نمی دانم فوتبال چقدر ارزش دارد که باید شاهد چنین اتفاقات تلخ و غیر اخلاقی در آن باشیم و امنیت بازیکنان مان برای مسئولان و عوامل اجرایی و برگزاری مسابقات ارزشی نداشت.

قنواتی افزود : قبل از گرم کردن بازیکنان و دروازه بان مان لیدرهای باشگاه سردار بوکان به زمین هجوم آوردند و دروازه بان ما را با سلاح گرم و سرد تهدید کردند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر بیان داشت : ما دروازه بان سردار بوکان را به صورت قانونی در نیم فصل جذب کردیم و ایشان با فسخ قرارداد خود با تیم سردار قرارداد جدیدش را با تیم ما به ثبت رساند. اما هواداران سردار بوکان از چند روز قبل از بازی ما و مخصوصا دروازه بان ما را تهدید می کردند.

وی ادامه داد : این اتفاقات قابل پیش بینی بود و قبل از بازی نیز طی تماسی با سازمان لیگ این مسئله را که احتمال دارد اتفاقاتی روز بازی رخ دهد به مسئولان مربوطه انتقال دادیم اما هیچ اقدامی جهت پیشگیری از سوی سازمان لیگ صورت نگرفت.

قنواتی اضافه کرد : در طول بازی نیمکت ما را با سنگ و گوله های برفی مورد هدف و حمله قرار دادند و حتی یکی از گوله های برفی بر سر آقای پاشازاده برخورد کرد که ایشان نیز بیهوش شدند.

ایشان بیان داشت : در بین دو نیمه اولین نفری که به رختکن رفت آقای پاشازاده بود که در آنجا با سه لیدر باشگاه سردار بوکان رو به رو می شود که منتظر ایشان بودند تا وی را مورد حمله و ضرب و شتم قرار دهند که همین طور نیز شد و درگیری های صورت گرفت و ضرباتی را به آقای پاشازاده وارد کردند. نمی دانم اصلا در رختکن ما را چه کسی برای لیدرهای باشگاه میزبان باز کرده بود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر اظهار داشت : چیز عجیب و قابل تاسفی که وجود دارد این بود که نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه هیچ دخالتی نمی کردند و هیئت فوتبال میزبان نیز از اقدامات لیدرها و هواداران تیم سردار حمایت می کرد!

قنواتی افزود : همه بوکانی ها دست به دست هم داده بودند تا این اتفاقات را رقم بزنند و معلوم بود که همه این اقدامات نیز از قبل هماهنگ شده بود.

وی ادامه داد : سرمربی تیم مقابل خیلی ساده در رسانه ملی می گوید اتفاق خاصی نیفتاده است فوتبال ارزشی ندارد که در آن اتفاقات تلخ را رقم بزنیم و بعد اشتباهات و اقدامات غیر اخلاقی خود را بپوشانیم. از صحبت های پیروز قربانی تعجب می کنم امروز فوتبال حرفه ای بوده و دورهمی نیست که هر کاری دلت خواست انجام بدی بازیکن قراردادش را فسخ کرده و سازمان لیگ نیز تخلفی در ثبت قرارداد انجام نداده است قرارداد نیز به صورت قانونی ثبت شده و کارت بازی وی نیز یک روز قبل از بازی صادر و به صورت قانونی برای ما بازی کرد.

مدیرعامل شهرداری ماهشهر گفت : بین دو نیمه با مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم تماس گرفتم و این مسئله را که احساس می کنیم امنیت جانی نداریم به ایشان انتقال دادیم اما در پاسخ به ما گفتند به بازس ادامه دهید که ما نیز به احترام سازمان لیگ به بازی ادامه دادیم‌.
ترند های روز