۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

میرقربانی: ۳ بازی مهمی پیش رو داریم

سرمربی شهدای بابلسر گفت : دیدار برابر شهرداری بم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ شهدای بابلسر در ادامه روند خوب خود توانست شهرداری بندرعباس را با ۴ گل در هم بکوبد. به همین دلیل با صابر میرقربانی، سرمربی بابلسری ها تماس گرفتیم تا نظرش را در مورد این مسابقه جویا شویم.

میرقربانی اظهار داشت : بازی برابر شهرداری بندرعباس دو نیمه متفاوت داشت، به طوری که بندری ها در نیمه نخست از ما بهتر بودند و بازی از دست بچه های ما خارج شد ولی در نیمه دوم به بازی برگشتیم و گل های اول، دوم، سوم و چهارم را وارد دروازه حریف کردیم. در ادامه می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و حتی تعداد گل های زده خودمان را به ۶ یا ۷ گل برسانیم. در مجموع از نتیجه به دست آمده راضی هستیم و جدا از آن به هدف خودمان که بسته نگه داشتن دروازه مان بود رسیدیم که از این بابت خیلی خوشحالم.

سرمربی شهدای بابلسر افزود : ما در ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم و همچنان امتیازاتی که در ابتدای لیگ از دست دادیم ما را اذیت می کند. زیرا هر چه بازی های مان را با پیروزی پشت سر می گذاریم، امتیازاتی که از دست دادیم را نتوانستیم جبران کنیم و تازه به جمع تیم های مدعی صعود پیوستیم.

وی بیان داشت : بازی برابر بم، بازی بسیار مهمی برای ما است. به همین دلیل به مانند مسابقات گذشته تنها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم. تیم ما در لیگ دو با ۲۶ گل زده، ببشترین گل زده را دارد و تیم بعد از ما فکر می کنم ۲۰ گل وارد دروازه رقیبانش کرده است.

میرقربانی ادامه داد : دیدار برابر بم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا پس از آن با تیم های پاس و بعثت در زمین خودمان بازی می کنیم. به همین دلیل این سه بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر بتوانیم این مسابقات را با حداکثر امتیاز پشت سر بگذاریم می توانیم فاصله مان را با صدر خیلی کم کنیم. انشالا به هدف مان می رسیم و تیم شهدا را به جایگاه اصلی اش می رسانیم.

وی در خصوص داوری ها در لیگ دو نیز گفت : در مورد داوری باید بگویم که ما یکی از تیم هایی بودیم که در طول فصل از اشتباهات داوری خیلی متضرر شدیم و انتظار داریم حالا که مسابقات به هفته های حساس خود نزدیک می شود، کمیته داوران برای مسابقات تیم های مدعی از داوران باتجربه تری استفاده کند تا جایگاه تیم ها بر اساس قابلیت و توانایی فنی شان باشد نه اشتباهات داوری.
ترند های روز