۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

اسماعيل زارع :چمن ورزشگاه حافظيه اجازه كار تاكتيكی به ما نداد

مربی فجرسپاسی شیراز زمین ورزشگاه حافطیه شیراز را مناسب برای انجام کارهای تاکتیکی ندانست.
کد خبر: ۱۰۴۴۶۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اسماعيل زارع مربی فجرسپاسی در غياب داوود مهابادی در كنفرانس خبری بعد از بازی مقابل قشقايی شيراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : ابتدا درگذشت نابهنگام آرين خرمزی فرزند آقای محمود خرمزی پيشكسوت باشگاه فجرسپاسی و فوتبال فارس را به خانواده محترم ايشان تسليت عرض می نمايم.

زارع در ادامه در خصوص بازی گفت: به دليل نامساعد بودن شرايط چمن ورزشگاه حافظيه امكان كار تاكتيكی وجود نداشت و اصلا زمين شرايط مناسبی نداشت به همين دلیل ما سعی كرديم در ابتدا بازی را كنترل كنيم و در ادامه موقعيت هايی در هر دو نيمه بدست آورديم كه باز هم بخاطر شرايط زمين و عدم تمركز كامل نتوانستيم به گل دست يابيم.

مربی فجر در رابطه با داوری گفت: در مجموع داوری روز خوبی نداشت و با نشان دادن كارت های زرد از لحاظ روحی بازيكنان ما را تحت فشار قرار داد و در چندين صحنه از جمله آفسايد اعلام كردن حركت كريم زاده كاملا اشتباه كرد و همچنين اخراج من نيز در شرايطی صورت گرفت كه من بيرون از زمين توپ را كنترل كردم و حتی طبق قانون جديد داوری نيز اين حركت اخراج نداشت چرا كه بيرون از زمين و در محوطه فنی اتفاق افتاد.

شايان به ذكر است داوود مهابادی سرمربی فجرسپاسی به دليل محروميت در بازی مقابل ملوان بندرانزلی در اين بازی و كنفرانس خبری بعد از بازی حضور نداشت.
ترند های روز