۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴

هيئت فوتبال گیلان در خواب زمستانی

بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان به دلیل مشکلات مالی از اعزام به شهر کرمان جهت مصاف با مس خودداری کردند.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حاليكه تيم فوتبال داماش گيلان قرار بود ظهر جمعه به كرمان اعزام شود با مخالفت بازيكنان روبرو شد و آنان اعلام كردند تا زماني كه ۱۰ درصد قرارداد خود را دريافت نكنند به كرمان نخواهند رفت.
جدای از اينكه چگونه برای تيم پرطرفدار و مردمی داماش اسپانسری حتی كوتاه مدت پيدا نشده است تا بخشی از مشكلات اين تيم را سامان دهد و اينكه اصولا اگر مديران باشگاه داماش تا اين حد در بن بست مالی فرو رفته اند چه دليلی برای خريد امتياز دسته يكی داشتند، كنار گذاشته و به كرات در گذشته به آن پرداختيم.

اما نكته مورد بحث در اينجا نقش دقيق هيئت فوتبال استان گیلان می باشد. الماسخاله در حين برگزاری انتخابات هيئت فوتبال و حتی در زمان مشكلات مالی تيم های ديگر استان نيز عنوان كرده بود اين تيم ها خصوصی هستند و تامين هزينه مالی انان بر عهده ما نيست .حتی اگر بنابر درست بودن فرضيه فوق بگذاريم آيا شما به عنوان متولی فوتبال استان مسئوليتی در قبال مهمترين تيم های حال حاضر و به نوعی ويترين فوتبال استان (داماش،سپيدرود و ملوان) داريد؟ يا تمركز اصلی شما برروي برگزاری فوتبال رده های پايه است؟!!

مشخص نيست وظيفه دقيق هيئت فوتبال استان چه موضوعی می باشد. حتی اگر از لحاظ مالی امكان ساپورت اين تيم ها نباشد،صحبت با بازيكنان، وساطت يا پادرميانی، تقبل بخش كوچكی از هرينه سفر تيم های اول استان يا بررسی و نظارت بر شرايط مديريتی باشگاه ها حداقل انتطار فوتبال دوستان از هيئت فوتبال استان می باشد.

در حال حاضر كه تيم فوتبال داماش گيلان به كرمان اعزام نشد و هيئت فوتبال استان گیلان نیز به این اتفاق هيچ عكس العملی نشان نداد می توان گفت این هیئت در خواب زمستانی به سر می برد.

خبرنگار : سینا معتدل