۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

رمضان نژاد: آقای فراهانی را به کاشان دعوت می کنم

تیم قعر جدولی ستاره سرخ کاشان در بازی برابر تازان تهران به تساوی ۲-۲ رضایت داد تا همچنان چشم به روزهای آینده داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ عمار رمضان نژاد که تنها یک روز پیش از آغاز دیدار دو تیم ستاره سرخ و تازان به عنوان سرمربی کاشانی ها معرفی شده بود در مورد پیوستنش به این تیم به خبرنگار ما گفت: خوشحالم که افتخار سرمربیگری تیم ستاره سرخ کاشان نصیبم شد. زمانی که پیشنهاد مدیران باشگاه به دستم رسید، اصلاً وضعیت این تیم در جدول برایم مهم نبود و به آن توجه نکردم، زیرا با شناختی که از بازیکنان این تیم داشتم، مطمن بودم که می توانند به من کمک کنند و جدای از آن حضور مردم و هواداران که تا این حد عاشقانه تیم خودشان را دوست دارند برایم مزید بر علت شد تا پیشنهاد مطرح شده را بپذیرم.

رمضان نژاد در مورد بازی برابر تازان گفت: در دیدار برابر تازان که در رتبه دوم جدول قرار دارد، بازیکنان من با عملکرد فنی که از خودشان به نمایش گذاشتند، نشان دادند که در ادامه حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت. 

سرمربی ستاره سرخ کاشان ادامه داد: با وجود اینکه تنها یک روز پس از قبول پست سرمربیگری ستاره سرخ مقابل تازان به میدان رفتیم، تمام تلاشم روی بهبود مسائل روحی و روانی بازیکنان بود و با چند تغییر پا به میدان گذاشتیم که علیرغم زدن دو گل، به دلیل اشتباه داوری با تساوی بازی را به پایان رساندیم.

رمضان نژاد با بیان اینکه داور مسابقه اصلا با ما خوب تا نکرد افزود: داور مسابقه همه صحنه های پنجاه - پنجاه و حتی ۶۰ به چهل را به سود حریف سوت می زد و همین امر موجب تحریک و اعتراض هواداران ما شد. 

وی ادامه داد: به شخصه از آقای فراهانی که الحق و الانصاف با کمترین امکانات بهترین عملکرد را از خودش به جا گذاشته و به این خوبی لیگ را برگزار می کند، دعوت می کنم تا یکبار برای دیدن بازی ما به کاشان بیاید و از نزدیک هواداران خونگرم مان را دیده و ببیند که تمام امید مردم یک شهری که تقریبا همه ساکنینش کارگر هستند و از جیب برای تیم محبوب شان هزینه می کنند، همین تیم ستاره سرخ است که داور مسابقه به سادگی با چند سوت اشتباه مانع گرفتن سه امتیاز ما شد که در صورت گرفتن همین سه امتیاز می توانستیم دو پله در جدول صعود کنیم و از منطقه خطر سقوط خارج شویم. امیدوارم داورانی که از این به بعد برای ما می گذارند، داورانی باشند که عدل و عدالت را رعایت کنند، زیرا واقعا حق مردم کاشان این نیست که تیم شان در اینجای جدول حضور داشته باشد.

رمضان نژاد در مورد تقویت تیمش گفت: طی صحبتی که با مدیران باشگاه داشتیم قرار است چند بازیکن به جمع ما اضافه شوند و این قول را می دهم که تمام تلاشم برای شادی این هواداران خونگرم به کار بگیرم.
ترند های روز