۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

دکتر نظیری: ۲ هافبک آلومینیوم مشکلی برای همراهی این تیم ندارند

رئیس کمیته پزشکی ورزشی باشگاه آلومینیوم اراک گفت : شرایط دو بازیکن آسیب دیده تیم فوتبال آلومینیوم مطلوب بوده و مصدومیت آنها نیز رفع شده است.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دکتر‌ نظیری رئیس کمیته پزشکی ورزشی باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص آخرین وضعیت آسیب دیدگی دو بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان داشت : از آسیب دیدگی میثم مجیدی حدود دو هفته می گذرد و در کلینیک های باشگاه خدمات فیزیوتراپی، آب درمانی و بازتوانی ورزشی بر روی ایشان صورت گرفت و دو روز قبل تست عملکردی جهت بازگشت به ورزش انجام شد و مشکل خاصی وجود نداشت و در بازی دوستانه روز گذشته با آذرآب مجیدی حدود یک نیمه به میدان رفت و همه چیز روب ه راه است.

دکتر نظیری در ادامه اظهار داشت:ا ز آسیب دیدگی سیدپیمان میری نیز حدود یک ماه می گذرد و ایشان دچار پارگی عضله دو قلوی پشت ساق پا شده بود و در کلینیک های باشگاه خدمات فیزیوتراپی، آب درمانی و بازتوانی ورزشی با متدهای روز و همچنین تردمیل آبی و... روی مصدومیت ایشان کار شد و تست عملکردی بازگشت به ورزش نیز گرفته شد و مشکل خاصی وجود ندارد و پیان میری روز گذشته مقابل آذرآب 90 دقیقه به میدان رفت.

به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ با این اوصاف ۲ هافبک آلومینیوم اراک برای دیدار با نیروی زمینی و حتی دیدارهای آتی مشکلی نخواهند داشت و در صورت صلاحدید کادرفنی این تیم می توانند در ترکیب آلومینیوم قرار بگیرند.
ترند های روز