۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

نصیری: هیچ چیز ارزش فحاشی ندارد

خوشه طلایی ساوه با پیروزی برابر رایکا بابل، خود را به جمع مدعیان صعود رساند.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اصغر نصیری، مدافع خوشه طلایی ساوه در مورد بازی برابر رایکا به خبرنگار دی اسپورت گفت: با صحبت هایی که کادرفنی پیش از دیدار برابر رایکا با ما انجام داد، می دانستیم که قرار است به بازی بسیار حساسی پا بگذاریم، زیرا برای رسیدن به جمع مدعیان صعود، این سه امتیاز از نان شب هم برای ما واجب تر بود. در جریان بازی هم همانطور که در طول هفته روی نقاط ضعف و قدرت حریف کار کرده بودیم، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و شکر خدا با پیروزی از زمین مسابقه بیرون آمدیم.

نصیری در مورد تغییر و تحولات نیم فصل در خوشه طلایی گفت: پس از تغییر و تحولاتی ک در نیم فصل دوم در تیم خوشه طلایی به وجود آمد و آقای فکری به عنوان سرمربی معرفی شد، همه مجموعه از مدیران، کادرفنی، بازیکنان و همه عوامل تیم برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنیم و آن هم رسیدن به رتبه های بالای جدول و در نهایت صعود به لیگ برتر است.

وی ادامه داد: این درست است که تیم ما در نیم فصل دوم از ۶ مسابقه ، با پنج پیروزی و یک شکست، ۱۵ امتیاز کسب کرده ولی وضعیت جدول به گونه ای است که با یک اشتباه کوچک جای تیم ها چند پله تغییر می کند.

 مدافع خوشه طلایی در خصوص حواشی ایجاد شده در بابل گفت: به نظر من هیچ چیزی ارزش فحاشی را ندارد. با احترام به همه تیم ها، هواداران و ... ، جو ورزشگاه های کشور ناپاک است، آن هم در حالی که ذات ورزش پهلوانی و مردانگی است، نه فحش و ناسزا. واقعا متاسفم و دوست دارم از کسانی که فحاشی می کنند بپرسم، ناموس مربی و بازیکن چه گناهی کرده که باید توهین بشنود. امیدوارم روزی برسد که پسوند فرهنگی باشگاه ها، فقط در حد همان پسوند باقی نماند تا همگی از حضور در ورزشگاه ها و دیدن فوتبال لذت ببریم.

اصغر نصیری در پایان ضمن تشکر از مالک خوشه طلایی ، گفت: خوشه طلایی ساوه با هزینه شخصی اداره می شود و واقعا باید به حاج حسین پرویزی، مالک و مدیرعامل باشگاه دست مریزاد گفت و قدردان او بود که در این اوضاع اقتصادی با تمام سختی ها و مشتقت باشگاهداری می کند و در حد امکان شرایط را برای بازیکنان و کادرفنی فراهم می کنند.
ترند های روز