۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
اختصاصی دی اسپورت

گل اولی ها عصاصی دست ایراندوست

تیم فوتبال هیات البرز در هفته هفدهم لیگ برتر بانوان کشور موفق شد در دیداری خارج از خانه با دو گلزن جدید میزبان خود را شکست دهد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۰۴۷۲۳
گل اولی ها عصاصی دست ایراندوست

به "گزارش دی اسپورت"، هیات البرز در هفته هفدهم در حالی در شیراز به مصاف آذرخش زاگرس رفت که در هفته شانزدهم در خانه مقابل پالایش گاز ایلام با یک گل شکست خورده بود که این باخت تبعاتی هم برای این تیم به همراه داشت.

باختی که همراه با اخراج سارا قمی و پرناز زاد حسینعلی دو ستاره کرجی ها بود و ایراندوست خیلی در این دیدار به داوری معترض بود و اخراج را حق بازیکنانش نمی دانست.

البرزی ها در روز جمعه علاوه بر مریم نامی حالا دو ستاره گلزن خود را نیز در اختیار نداشتند تا عملاً با دست خالی مقابل تیم شیرازی قرار بگیرند که در خانه با جوانانش با انگیزه بازی می کنند.

در این بازی شاگردان ایراندوست بازی منطقی به نمایش گذاشتند و با دو گل ثنا صادقی و فاطمه محبوبی به برتری دست یافتند که بر حسب اتفاق اولین گل های این دو در لیگ امسال باشد و به نوعی عصای دست ایراندوست در این دیدار حساس باشند.

فاطمه محبوبی جویای نام تعویض طلایی تیمش لقب گرفت تا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند و با این برد با ارزش شکست تلخ هفته گذشته مقابل پالایش گاز ایلام جبران شود و نکته دیگر در مورد هیات البرز اینکه ایراندوست به خوبی از مهره های تیمش در این دیدار بازی گرفت تا سه امتیاز شیرین از دیار گل و بلبل به کرج هدیه ببرد.
ترند های روز