۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
اختصاصی دی اسپورت

زهرا در راه سارا/ آینده از آن ستاره انزلیچی ها

زهرا معصومی مهاجم ملوان بندر انزلی در دیدار مقابل آویسا خوزستان ستاره تیمش بود و هر چهار گل این دیدار را به نام خود ثبت کرد.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۱
زهرا در راه سارا/ آینده از آن ستاره انزلیچی ها

به " گزارش دی اسپورت"، همواره فوتبال بانوان دارای استعداد های نابی است که با کمی دیده شدن و توجه به آنها می توان آینده روشنی برای فوتبال زنان ایران رقم زد.

یکی از استعدادهای درخشان را در می توان در تیم بازیکن ساز ملوان بندرانزلی نام برد که با 15 سال سن درخشش فوق العاده ای دارد که سرعت، تکنیک و چابکی این بازیکن تحسین برانگیز است.

زهرا( رکسانا) معصومی جویای نام با وجود سن کم در زمین بازی پخته نشان می دهد و با دوندگی و انرژی که می گذارد باتجربه عمل می کند و بارها در طول فصل برای ملوانان ثمر بخش بوده و گلهای حساسی نیز به ثمر رسانده است.

زهرا فوتبال خود را در خمام و در مدرسه سارا قمی استارت زد و با آموزش های بازیکن نامدار فوتبال بانوان قطعاً شاهد تولد سارا قمی دیگری در فوتبال بانوان خواهیم بود که این امر مستلزم توجه و نگاه حرفه ای مسئولین امر نسبت به این بازیکن است تا جا در پای بزرگان این رشته بگذارد.

زهرا در راه سارا/ آینده از آن ستاره انزلیچی ها

معصومی در دیدار معوقه هفته هفدهم در ورزشگاه تختی بندر انزلی با پیراهن ملوان نقشی اساسی در پیروزی شیرین تیمش مقابل آویسا خوزستان داشت و هر چهار گل انزلیچی ها را به نام خود ثبت کرد.

معصومی جوان و با انگیزه با این چهار گل تعداد گلهای خود را به عدد هفت رساند تا در کنار افسانه اقبال هشت گله از بهترین گلزنان تیمش محسوب شود و انگیزه خود را با به ثمر رساندن گلهای بیشتر در دیدارهای آینده افزایش دهد.