۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸

عبدی: در دیداری برابر و دشوار بردی مهم کسب کردیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در غیبت سرمربی این تیم پاسخگوی رسانه ها در نشست خبری پس از دیدار با بادران تهران بود.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت، حسین عبدی در نشست خبری پس از دیدار برابر بادران تهران گفت: بازی برابر و دشواری را مقابل تیم بادران تهران که با جذب بازیکنان جدید در تعطیلات نیم فصل نتایج خوبی را بدست آورده تجربه کردیم. حریف با بازی مستقیم خود قصد ایجاد موقعیت به روی دروازه ما داشت و بازیکنان ما نیز با پیروی از راهکارهای کادر فنی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در نهایت با زحمات آنها سه امتیاز مهمی را کسب کردیم.

عبدی افزود: خوشبختانه بازیکنان در اکثر دقایق همان چیزی که کادر فنی تیم برای این مسابقه طراحی کرده اند را انجام دادند و با توصیه های آقای خطیبی و بازیکنان باتجربه تیم درگیر حواشی ایجاد شده در بعضی از لحظات دیدار نشد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد نحوه قضاوت این دیدار عنوان کرد: داوری این دیدار هیچ نکته منفی نداشت و اتفاقاتی که در بعضی دقایق رخ داد جزء اتفاقات طبیعی یک مسابقه فوتبال به شمار می روند.

عبدی در پایان در رابطه با دیدار بعدی اراکی ها مقابل مس رفسنجان صدرنشین اظهار داشت: در حال حاضر بخاطر شرایط موجود در سطح کشور دقیقا از برگزاری این مسابقه اطلاع نداریم ولی در صورت برگزاری با توجه به روش بازی هر دو تیم مطمئناً یک بازی دیدنی و مهیج را شاهد خواهیم بود و امیدواریم با دست پر و با سربلندی از زمین مسابقه خارج شویم.