۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

چهکندی: هدفمان قهرمانی بدون باخت است/ پاس گل را بیشتر از گل زدن دوست دارم

هافبک تیم فوتبال شهرداری بم: به قولی که در ابتدای فصل مبنی بر قهرمانی بدون باخت دادیم را تا اینجا عملی کردیم و به دنبال محقق کردن این مهم هستیم.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۸
چهکندی: هدفمان قهرمانی بدون باخت است/ پاس گل را بیشتر از گل زدن دوست دارم

به "گزارش دی اسپورت"، سمانه جهکندی هافبک خلاق و ملی پوش شهرداری بم که همواره یکی از بهترین های لیگ بانوان کشور محسوب می شود پس از برد 3 بر 1 روز گذشته تیمش مقابل هیات البرز در کرج در خصوص این دیدار به خبرنگار دی اسپورت گفت: با گل دقایق اولیه تا حدودی شیرازه تیم ما از هم پاشید ولی خیلی خوب جمع شدیم و با حملاتی که انجام دادیم قبل از پایان نیمه اول موفق به گلزنی شدیم.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم با صحبت های خانم جعفری و اجرای تاکتیک های مدنظر موفق به ثمر رساندن دو گل شدیم تا در نهایت این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم گرچه موقعیت های دیگر گلزنی را نیز خلق کردیم.

هافبک تیم فوتبال شهرداری بم با تمجید از تیم البرز اضافه کرد: حریف ما تیم خوبی بود و بازیکنان جوان و با انگیزه ای داشت و تلاش زیادی کردند تا جلوی تیم قهرمان نتیجه بگیرند.

سمانه چهکندی ضمن رضایت از عملکردش در این دیدار اذعان داشت: گل تساوی که به موقع بود را موفق شدم به ثمر برسانم و در نیمه دوم نیز دو پاس گل دادم تا عملاً در هرسه گل تأثیر گذار باشم که تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم.

چهکندی با تأکید بر اینکه شهرداری بم شانس اول قهرمانی خواهد بود بیان کرد: با اختلاف امتیازی که با سایر رقبا داریم هشتاد درصد راه قهرمانی را طی کرده ایم.

وی در ادامه افزود: چهار بازی دیگر تا پایان لیگ داریم که همه این دیدارها حکم فینال خواهد داشت و محکوم به برد هستیم زیرا به قولی که در اول فصل مبنی بر قهرمانی بدون باخت و هت تریک داده بودیم عمل کنیم.

هافبک ملی پوش شهرداری بم در خصوص بازی در پست هافبک راست هم اظهار داشت: من پست تخصصی ام هافبک راست است و این جناح را دوست دارم ولی در پست های همچون مهاجم، هافبک چپ، و میانی هم بازی کردم و حتی چهار سال پیش در برخی بازی ها به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته شدم که در مجموع مربی هر کجا صلاح بداند بازی خواهم کرد.


گفتگو: محمد زائری


ترند های روز