۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
صحبت های جنجالی مدیرعامل فجر علیه سازمان لیگ؛

فلاح: چطور می شود ۹ امتیاز مجانی را به تیم خاص بدهید!

مدیرعامل فجرسپاسی از مدیران ارشد قوه قضائیه خواست تا به مسائل پشت پرده و مشکوک در فوتبال ورود کنند.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۴
فلاح: چطور می شود ۹ امتیاز مجانی را به تیم خاص بدهید!
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال یک در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت : ما در نیم فصل اول شزایط خوبی داشتیم علت آن هم این است زمانی که کار را اول فصل شروع کردیم به تمام مسئولین استانی و دست اندرکاران شهر شیراز گفتیم اگر می خواهید تیم لیگ برتری در فوتبال داشته باشید لازمه آن تامین و وجود ابزارهای لازم ، منابع مالی ثابت و ساختار منظم و اصولی است که عملکردمان آسانسوری دز مسابقات نباشد.

فلاح ادامه داد : طی جلساتی که در استانداری و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد مسئولان قول های مساعدی دادند و بخشی از کار که برعهده ما بود آن را انجام دادیم و در مقابل نیز مسئولان به اندازه ۱/۳ که چه عرض کنم کمتر از ۱/۳ و به صورت قطره چکانی به قولی که داده بودند عمل کردند.

مدیرعامل فجر افزود : کمک ها تا موقعی بود که تیم در صدر جدول بود اما متاسفانه بعد از آن کمک ها ادامه نیافت و با توجه به اینکه منابع مالی تامین نشد روحیه و انگیزه بازیکنان برای ادامه کار کاهش یافت. مردم نیز از اتفافات درونی باشگاه خبر ندارند و بعضا اظهارنظراتی انجام می دهند که خیلی درست نیست.

فلاح بیان داشت : ما می توانیم یک تیم خوب داشته باشیم چرا که نام تیم ما مزین به نام یک شهید چون شهید مجید سپاسی است همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند باید نام و یاد شهدای عزیز را زنده نگه داریم حدود ۳۰ سال است که این تیم این کار و فرمایش مقام معظم رهبری را انجام می دهد اما متاسفم برای کسانی که می توانند با کمک هایشان در این کار سهیم باشند اما انجام نمی دهند.

وی اضافه کرد : متاسفانه در استان فارس به جای اینکه منابع را هزینه کنند آدم ها را هزینه می کنند و مردم نیز به جای اینکه ظاهر امر را ببیند باطن موضوع را مورد توجه قرار می دهند و مقصر تمام ناکامی ها متوجه ما می شود که به نظرم این کار درستی نباشد.

فلاح افزود : در شهری که رئیس شورای شهرش اعتقادی به تیمداری نداشته باشد و می گوید نمی توانم کمکی به تیم ها بکنم. اگر توانایی اداره باشگاه را ندارند درش را بسته، تعطیل و منحلش کنند! شما دیگر می توانید به راحتی به اصل ماجرا پی ببرید.

مدیرعامل باشگاه فجر با بیان اینکه مشکل فنی در تیم را کتمان نمی کند بیان داشت : اینکه بگویم مشکل فنی نداشتیم یک دروغ بزرگ است ما مشکل فنی داشتیم هیچ تیمی در دنیا نیست که مشکل فنی نداشته باشد انسان جایز الخطا است و بازیکن، مربی و عوامل اجرایی باشگاه هم می تواند اشتباهاتی داشته باشد اما از سوی دیگر در نیم فصل با توجه به اینکه منابع لازم را در اختیارمان نگذاشتند نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم و از سوی دیگر چند بازیکن تاثیرگذارمان با مصدومیت مواجه شدند و می توانم بگویم تنها اشتباه تاثیرگذار در این ناکامی ها عدم تامین و پرداخت منابع لازم از سوی مسئولان بوده است.

وی ادامه داد : روز اول به ما گفتند از تیمی حمایت می کنیم که شرایط خوبی داشته باشد و بتواند به لیگ برتر برسد اما علاوه بر اینکه به آن تیمی که شرایط خوب داشت کمک نکردند بلکه دو تیمی که در لیگ دسته اول حضور دارد را کاری کردند که در آستانه نابودی قرار بگیرند.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی در مهم ترین بخش از صحبت های خود با انتقاد شدید از مسئولان سازمان لیگ بیان داشت : ما یک سری مشکل در داخل استان داریم و با یک سری مشکلات بیرونی نیز از جمله سازمان لیگ مواجه هستیم از زحمات مسئولان سازمان لیگ تشکر می کنم اما چطور می شود از ۳ بازی ۹ امتیاز مجانی به یک تیم خاص بدهند! آن هم به دلایل مختلفی چون عدم حضور یک تیم به خاطر مشکلات مالکیتی ، عدم حضور یک تیم به دلیل اعتصاب بازیکنان تیم مقابل ، عدم ایجاد شرایط میزبانی و...

فلاح افزود : جالب این است که یک تیم شبانه و قبل از بازی مربی خود را اخراج می کند و فردا برابر آن تیم خاص بدون مربی بازی می کنند! این تبعیض ها ، دلال ها و بنگاه های شرط بندی در فوتبال وجود دارند اما تعجب می کنم که چرا قوه قضاییه به این مسائل ورود نمی کند.

وی افزود : از آقای رئیسی، رئیس قوه قضائیه می خواهم تا به مسائل ورود کند همانطور که فساد همه جا است فساد نیز در ورزش وجود دارد و یک سری افراد پشت ورزش مخصوصا فوتبال قایم شده اند آقایان! خواهش می کنم ورود کنید از مسئولان ذیربط نیز خواهش می کنم به این مسائل ورود کنند.