۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

پرونده سقوطی ها در گروه اول لیگ دسته دوم بسته شد

با اعلام نحوه صعود و سقوط تیم ها، تیم های سقوط کننده در گروه اول لیگ دسته دوم باشگاه های کشور مشخص شدند.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ روز گذشته نحوه صعود و سقوط تیم ها از رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور که در هیئت رئیسه سازمان لیگ به تصویب رسیده است توسط مسئول برگزاری مسابقات اعلام شد.

بر اساس مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ، در پایان مسابقات لیگ دسته دوم فصل جاری ۲ تیم از هر گروه (مجموعا ۴ تیم) به رقابت های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد.

با توجه به حذف اروند خرمشهر از جدول مسابقات این شائبه بین تیم ها بوجود آمده بود که اروند خرمشهر جزو سقوط کننده ها محسوب نخواهد شد و تیم های دوازدهم و سیزدهم به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد اما با اعلام مسئول برگزاری مسابقات غیر از تیم های سیزدهم و چهاردهم هیچ تیم دیگری به دسته پایین تر سقوط نخواهد کرد و اروند خرمشهر نیز جزو یکی از ۲ تیم سقوط کننده از گروه اول به رقابت های لیگ دسته سوم محسوب خواهد شد.

با توجه به این موضوع و با شکست سنگین خانگی که تیم شهرداری فومن در هفته گذشته برابر مس نوین کرمان متحمل شد این تیم علارغم اینکه همچنان روی کاغذ شانس بقا دارد اما با توجه به داشتن تفاضل گل ۳۸- و اختلاف امتیازی با تیم دوازدهم جدول عملا بقای این تیم در لیگ منتفی شده و باید در نهایت دو تیم اروند خرمشهر و شهرداری فومن را ۲ تیم سقوط کننده از گروه اول لیگ دسته دوم بدانیم و با این وجود پرونده سقوطی ها در گروه اول لیگ دسته دوم (فصل ۹۹-۹۸) بسته شد.