۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
با اعلام مالک باشگاه؛

محسن عاشوری بار دیگر سرمربی خوشه طلایی ساوه شد

مالک و مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه هدایت این تیم را بار دیگر به محسن عاشوری سپرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۰۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محسن عاشوری سرمربی سابق خوشه طلایی ساوه که موفق شده بود این تیم را از رقابت های لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول برساند و تا پایان نیم فصل اول ، فصل جاری هدایت این تیم را برعهده بگیرد پس از جدایی در نیم فصل و دوری چندماهه از این تیم طی توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفت.

حسین پرویزی مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه ضمن تایید این خبر در گفتگو اختصاصی با خبرنگار وب سایت دی اسپورت در خصوص انتخاب مجدد محسن عاشوری به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت : بله، به این جمع بندی‌ رسیدیم  که آقای عاشوری بهترین گزینه در شرایط فعلی برای هدایت تیم طی چند هفته باقی مانده است.

پرویزی در ادامه در پاسخ به این سوال که چطور شد که پس از قطع همکاری با عاشوری در نیم فصل مجددا به عنوان سرمربی انتخاب شدند بیان داشت : به علت مشکلاتی که در مقطعی از نیم فصل که  آقای عاشوری با آن مواجه شدند از ما درخواست کردند که با قطع همکاری استراحتی را داشته باشند ما نیز در مقابل با توجه به اینکه اعتقاد داریم کسی که قرار است در کنار تیم باشد باید تمام و کمال فکر و ذهن خود را معطوف به موفقیت تیم کند با درخواست ایشان موافقت کردیم.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی در این خصوص ادامه داد : البته قبل از پایان نیم فصل ایشان چند باری این درخواست را از ما کرده بودند اما ما با این درخواست موافقت نکرده بودیم اما با پایان نیم فصل و با توجه به اینکه زمانی را برای جایگزینی وی پیدا کردیم با درخواست ایشان موافقت کردیم.

پرویزی در پایان در پاسخ به این سوال که قرارداد عاشوری با تیم خوشه طلایی تا چه زمانی است گفت : فعلا با آقای عاشوری تا پایان فصل به توافق رسیدیم و ایشان تا پایان فصل جاری هدایت تیم را برعهده خواهند گرفت‌.