۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

پرویزی: عاشوری را انتخاب کردم چون هدفی جز صعود به لیگ برتر نداریم

مالک و مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه می گوید همه عوامل و دست اندرکاران این باشگاه در فصل جاری هدفی جز صعود به لیگ برتر ندارند و تمام برنامه و سیاست های این باشگاه برای تحقق این امر مدون و طراحی شده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حسین پرویزی مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار وب سایت دی اسپورت در خصوص انتخاب مجدد محسن عاشوری به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت : به این جمع بندی‌ رسیدیم  که آقای عاشوری بهترین گزینه در شرایط فعلی برای هدایت تیم طی چند هفته باقی مانده است.

پرویزی در ادامه در پاسخ به این سوال که چطور شد که پس از قطع همکاری با عاشوری در نیم فصل مجددا به عنوان سرمربی انتخاب شدند بیان داشت : به علت مشکلاتی که در مقطعی از نیم فصل که آقای عاشوری با آن مواجه شدند از ما درخواست کردند که با قطع همکاری استراحتی را داشته باشند ما نیز در مقابل با توجه به اینکه اعتقاد داریم کسی که قرار است در کنار تیم باشد باید تمام و کمال فکر و ذهن خود را معطوف به موفقیت تیم کند با درخواست ایشان موافقت کردیم.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی در این خصوص ادامه داد : البته قبل از پایان نیم فصل ایشان چند باری این درخواست را از ما کرده بودند اما ما با این درخواست موافقت نکرده بودیم اما با پایان نیم فصل و با توجه به اینکه زمانی را برای جایگزینی وی پیدا کردیم با درخواست ایشان موافقت کردیم.

ایشان افزود : در ماجرای محمود فکری نیز با توجه به اینکه وی پیشنهادی از باشگاه نساجی دریافت کرده بود و ما نیز برای اینکه نمی خواهیم جلوی پیشرفت و ترقی کسی را بگیریم و از طرفی با توجه به اینکه اعتقاد داریم کسی دلش پیش ما نباشد شاید در ادامه موفقیت کمتر باشد با ایشان نیز بر سر جدایی و قطع همکاری موافقت کردیم.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه در پاسخ به این سوال که قرارداد عاشوری با تیم خوشه طلایی تا چه زمانی است گفت : فعلا با آقای عاشوری تا پایان فصل به توافق رسیدیم و ایشان تا پایان فصل جاری هدایت تیم را برعهده خواهند گرفت‌.

پرویزی در واکنش و پاسخ به این سوال که آیا باز هم امیدوار به ادامه روند صعودی تیم خوشه طلایی ساوه با محسن عاشوری هستید یا خیر بیان داشت : اگر غیر از این مسئله که ما امیدوار به ادامه روند صعودی تیم نبودیم از ایشان دعوت به همکاری نمی کردیم چرا که اولویت ما ادامه روند رو به رشد تیم است که در حال حاضر دارد و انشا الله از این مقطع به بعد نیز خواهد داشت.

وی در مورد تعطیلی لیگ و اینکه آیا این تعطیلات به ضرر یا به سود لیگ و تیم ها خواهد بود گفت : در درجه اول سلامت و تندرستی مردم، بازیکنان ، تماشاگران در اولویت است و وقتی مسئولان به این نتیجه رسیدند که برگزاری مسابقات با توجه به شیوع بالای بیماری ویروس کرونا سلامت بازیکنان را به خطر می اندازد پس مصلحت دیده شده تا در جهت حفظ سلامت مردم و بازیکنان لیگ تعطیل شود.

وی افزود : اگرچه تعطیلی لیگ در آن زمان که تیم ما شرایط ایده آل و آرمانی داشت به ضرر ما بود اما با توجه به خطر افتادن سلامت مردم ما تابع دستور مقامات و قانون هستیم و خواهیم بود.

 پرویزی در خصوص اینکه با وجود اطلاعیه و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی تمرینات بسیاری از تیم ها با بی اعتنایی به این اطلاعیه تمرینات خود را برگزار می کنند گفت : ظاهرا تیم هایی که تمرینات خود را برگزار می کنند مجوزی از اداره بهداشت منطقه مربوطه خود برای برگزاری تمرینات خود دریافت می کنند تا با توجه به زحماتی که در طول فصل کشیده و هزینه هایی که آنجام داده اند روند آماده سازی خود را در پیش بگیرند چرا که اگر بازیکنان از شرایط طول فصل خود عقب بمانند امکان افت بدنی آنها وجود دارد.

مدیرعامل خوشه طلایی ساوه در پاسخ به این پرسش که با توجه به برگزاری بازی هفته های پایانی در ماه مبارک رمضان و زیر نور آیا مشکل نور ورزشگاه شهیدچمران برطرف خواهد شد یا تیم خوشه طلایی به ناچار در خارج از استان مرکزی به مصاف حریفان خود خواهد رفت گفت : با توجه به مکاتباتی که با اداره ورزش و جوانان داشتیم قول مساعد دادند که این مسئله را برطرف کنند البته ورزشگاه شهیدچمران نورافکن برای برگزاری مسابقه دارد اما مشکل اصلی میزان لوکس و تنظیم نورافکن ها است که امیدواریم با توجه به قول مساعد مسئولان این مشکل نیز برطرف شود.

پرویزی در پایان در مورد اینکه با توجه به تصمیمات و سیاست های اتخاذ شده درست و بجا در چند سال اخیر در این فصل نیز با توجه به انتخاب های هوشمندانه چه اهدافی را دنبال می کنند بیان داشت : ما از زمانی که باشگاه و تیمداری را با خریداری امتیاز تیم کارگر بنه گز در لیگ سه آغاز کردیم برنامه ۴ الی ۵ ساله ای را تدوین و طراحی کردیم تا این تیم را از لیگ سه به لیگ برتر برسانیم و در این چند سالی هم که فعالیت داشتیم در حال حاضر در این شرایط در این مقطع از زمان هستیم به هر صورت تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا خدماتی نسبت به جوانان این شهر و استان کرده باشیم و هم روح جوانمردی و پاکی فوتبال را بجا آوریم.

وی افزود : از سالیان اخیر آرزو داشتم تا باشگاهی را داشته باشم که هم روحیه ورزشکاری در آن محفوظ باشد و هم فوتبال پاک و جوانمردانه ای ارائه کنیم.