۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

کریم زاده: شیراز لیاقت حضور نماینده در لیگ برتر را دارد

بازیکن فجرسپاسی شیراز می گوید اگر حمایت های مسئولان شهری شیراز از تیم فجر ادامه می یافت این تیم دچار بدشانسی و افت محسوس نمی شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محمدحسین کریم زاده بازیکن رفسنجانی فجرسپاسی شیراز در خصوص شرایط خودش اظهار داشت : خدا را شکر امسال، سال خوبی از لحاظ فوتبالی برایم در شیراز بود چرا که بازی های خوبی را هم در لیگ و هم در جام حذفی به نمایش بگذارم و همچنین گل های مهمی را نیز برای تیم فجر به ثمر برسانم.

کریم زاده افزود : خدا را شاکرم که به عنوان یک نماینده کرمانی توانستم در ترکیب تیمم خوب کار کرده و برای فجری ها مثمر ثمر باشم.

بازیکن فجرسپاسی در پاسخ به این سوال که برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به تیم فجر منتقل شده است اظهار کرد : بله من برای گذراندن خدمت سربازی به تیم فجر منتقل شدم و پس از حدود ۲ ماه خدمتم به پایان می رسد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود باشگاه مس رفسنجان به وی پیشنهاد همکاری داده است یا خیر گفت : از باشگاه مس به من پیشنهادی نداده اند اما چند پیشنهاد لیگ برتری دریافت کرده ام که تصمیم گیری برای فصل آینده را به پایان فصل جاری موکول کرده ام.

کریم زاده در واکنش به این سوال که در اول فصل روند خوبی را در تیم فجر داشت اما به یکباره با افت محسوسی روبرو شد بیان داشت : ما در اوایل فصل با حمایت های مدیرعامل و سرپرست تیم فصل را به خوبی شروع کردیم و شرایط خوبی داشتیم اما در نیم فصل دوم دریافتی از باشگاه نداشته ایم و مسئولان استانی شیراز مدیرعامل و تیم را تنها گذاشتند و کمک و حمایتی از ما نکردند.

بازیکن فجر اضافه کرد : نمی دانیم از چه کسی پیگیر باشیم تا تیم را مورد حمایت قرار دهند از لحاظ مالی واقعا در شرایط سختی قرار داریم و همین مسئله بر روحیه بازیکنان سرباز نیز تاثیر منفی گذاشته است.

کریم زاده ادامه داد : باید کمک ها زمانی انجام میشد که تیم در صدر جدول بود و متاسفانه در ادامه نیز با بدشانسی هایی رو به رو شدیم که منجر به نتایج بد در چند بازی اخیر شد.

وی در خصوص اینکه میزان قرارداد بازیکنان سرباز در تیم فجر چقدر است گفت : میزان قرارداد بازیکنان سرباز در تیم های نظامی ناچیز است.

کریم زاده با انتقاد از مسئولان شهری و استانی شیراز بیان داشت : مسئولان شهری می توانستند با کمک مالی خیلی کم تیم را مورد حمایت قرار دهند تا به لیگ برتر برسد چرا که شیراز شهر خوبی است و لیاقت این که نماینده ای در لیگ برتر را داشته باشد را دارد.