۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶

پورشیخعلی: خوشه طلایی شانس زیادی برای صعود دارد

بازیکن خوشه طلایی ساوه گفت : با نتایج خوبی که تیمش گرفته است شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد که امیدوار است این مهم توسط محسن عاشوری و بازیکنان این تیم تحقق یابد.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ احسان پورشیخعلی بازیکن تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در خصوص اینکه چند سالی در کرمان و در تیم مس توپ زد اما در فصل جاری به تیم تازه لیگ یکی شده خوشه طلایی ساوه پیوست اظهار کرد : چند سالی در عضویت تیم مس بودم و در این تیم شرایط ایده آلی داشتم اما در فصل جاری با دریافت پیشنهاد از تیم خوشه طلایی ترجیح دادم در این تیم به فعالیت خودم ادامه دهم.

پورشیخعلی ادامه داد : خدا را شکر که توانستم در تیم خوشه طلایی نیز شرایط خوبی داشته باشم و خود تیم نیز با نتایجی خوبی که کسب کرده ایم شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد که امیدوارم با درایت محسن عاشوری که مجددا به تیم بازگشت این امر محقق یافته و به لیگ برتر صعود کنیم‌.

بازیکن کرمانی تیم خوشه طلایی ساوه در خصوص اینکه تیمش در کورس رقابت با تیم مس برای صعود به لیگ برتر است گفت : در اوایل فصل با توجه به آماده نبودن ورزشگاه ساوه حدود ۶ هفته بیرون از خانه و در قم میزبان حریفان بودیم و از این بابت متضرر شدیم علاوه بر این موضوع در طول فصل با اشتباهات داوری نیز مواجه شدیم و همه این دلایل مزید بر علت شد تا جایگاه مان در صدر از دست بدهیم.

پورشیخعلی افزود : در حال حاضر شرایط به گونه ای شده است که با تیم مس در کورس رقابت برای صعود هستیم و در بازی برابر این تیم علارغم شایستگی تیم مان شکست خوردیم که سعی می کنیم این شکست را در بازی های آتی جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد تیم های صعود کننده این فصل لیگ یک چیست گفت : با وقفه ای که با این تعطیلات مسابقات لیگ و تیم ها روبرو شدند فکر می کنم علاوه بر مس رفسنجان سایر تیم های مدعی نیز از بابت این مسئله متضرر شوند و تیم های پایین جدول امیدشان برای بقا بیشتر می شود. اما در کل هر تیمی که از لحاظ فنی و حامی از سوی مسئولان و هواداران بیشتر باشد شانس اینکه به لیگ برتر صعود کنند بیشتر خواهد بود.

وی در واکنش به این سوال که دلخوری های از باشگاه مس کرمان بابت اتفاقات فصل گذشته دارد گفت : آدمی هستم که بیشتر به حواشی ها دامن نمیزنم و کار خودم را انجام می دهم من بیشتر بیرون از کرمان راحت تر هستم چرا که در شهر خودم حواشی ها بیشتر از جاهای دیگر است و هر کسی در این مدت بر علیه من کاری کرده است او را به خدا می سپارم.