۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

پاکدل: پتانسیلی که اراک دارد هیچ یک از شهرهای لیگ برتری ندارد

مهاجم آلومینیوم اراک می گوید این تیم به شخصیت کامل رسیده و امیدوار است که با صعود تیم آلومینیوم اراک به لیگ برتر حسرت ۱۸ ساله مردم استان مرکزی و شهر اراک به پایان برسد.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۸
پاکدل: پتانسیلی که اراک دارد هیچ یک از شهرهای لیگ برتری ندارد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ حامد پاکدل مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار وب سایت دی اسپورت در خصوص اینکه چه شد که در نیم فصل به تیم آلومینیوم اراک پیوست اظهار کرد : در نیم فصل با ورود رسول خطیبی به تیم آلومینیوم و با پیشنهادی که از این باشگاه دریافت کردم ترجیح دادم تا پایان فصل در خدمت مردم خوب اراک باشم.
پاکدل ادامه داد : البته قبل از رسمی شدن قراردادم از دوستانی که در اراک در سال های اخیر حضور داشته و بازی کرده اند در مورد امکانات و شرایط این باشگاه پرس و جوهایی را انجام داده و مشورت هایی را گرفتم و پس از آن قراردادم را نهایی کردم.

مهاجم آلومینیوم اراک افزود : امکانات سخت افزاری باشگاه، حضور رسول خطیبی در راس کادرفنی و بازیکنان باتجریه و مدیریت خوب سبب شد تا مشتاق به انتخاب تیم آلومینیوم اراک برای ادامه فعالیت در فوتبال شوم که خدا را شکر نیز از انتخابم کاملا راضی هستم.

وی بیان داشت : وقتی وارد تیم شدم امکانات و شرایط را بهتر از آن چیزی که فکر می کردم دیدم. همه بازیکنان ، عوامل باشگاه عزم خود را جزم کرده اند تا امسال پس از ۱۸ سال به لیگ برتر صعود کنیم.

پاکدل ادامه داد : من نیز آمده ام تا کمکی به تیم کرده و آلومینیوم را به سطح اول فوتبال کشور برسانیم.

مهاجم سابق صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم در واکنش به این سوال که پس از ۲ فصل حضور در لیگ برتر بازی در لیگ یک برایش سخت نیست گفت : در شرایطی قرار گرفته بودم که باید به خودم کمک می کردم و به تیمی می رفتم که آزاد باشم و عملکرد خودم را به نمایش بگذارم طبیعتا در لیگ یک نیز شرایط فوتبالی و تاکتیکی خیلی سخت تر از لیگ برتر است از طرفی با توجه به اینکه سابقه صعود به لیگ برتر با ۳ تیم‌ گهر دورود، پیکان و ماشین سازی را در کارنامه خود دارم حس این تجربه خوب را داشتم تا بتوانم به تیم آلومینیوم نیز کمک کنم به همین دلایل تصمیم گرفتم در این مقطع به فوتبالم در لیگ یک ادامه دهم.
پاکدل: پتانسیلی که اراک دارد هیچ یک از شهرهای لیگ برتری ندارد

پاکدل اضافه کرد : آمده ایم که تا تیم آلومینیوم را نیز به لیگ برتر برسانیم و تجربه خوبی را نیز هم برای خودمان و هم برای مردم اراک داشته باشیم. پتانسیلی که در استان مرکزی و شهر اراک وجود دارد یقینا ۷۰ یا ۸۰ درصد شهرهای لیگ برتری این پتانسیل از لحاظ امکاناتی و مالی را ندارند.

مهاجم آلومینیوم اراک در خصوص تعطیلی لیگ اظهار داشت : بحث تعطیلی لیگ یک بحث کلی است تیم ما در نیم فصل دوم بهترین تیم بود که شکستی متحمل نشده و تمام امتیازات ممکن را بدست آورده است و در عرض یک ماه روند رو به رشدی را در پیش گرفته و جزو مدعیان اصلی صعود نیز قرار گرفته است.

او ادامه داد : بحث دوم در مورد تعطیلی لیگ بحث اجتماعی است که مردم با یک بیماری واگیردار بزرگی درگیر شده اند که باید همه مردم در بهبودی این وضعیت و مسئله دخیل بوده تا بتوانیم این ویروس کشنده را شکست دهیم. اگر هم لیگ تعطیل شده فقط به خاطر سلامت مردم و بازیکنان بوده و دست هیچ کسی حتی فدراسیون نیز نبوده است.

پاکدل افزود : اگر هم می خواستیم بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کنیم این موضوع منطبق با روح و عشق فوتبال نبود و در آن صورت فوتبال بی معنی می شد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود در صورت ادامه روند شیوع بیماری کرونا ابن احتمال وجود دارد لیگ را کلا تعطیل کنند گفت : در خصوص این موضوع باید مسئولان امر در فدراسیون و متولیان ورزش چون وزارت ورزش تصمیم گیری کنند. اما امیدوارم تصمیمی اتخاذ شود که تیم هایی که در طول فصل در این شرایط بد اقتصادی هزینه های سرسام آوری انجام داده اند متضرر نشوند.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این سوال که آیا قول صعود به مردم اراک می دهد گفت : اگر واقعیت را در نظر بگیریم باید بگویم تیم ما از لحاظ فنی و مدیریت به یک شخصیت کامل رسیده است که نتایج نیم فصل دوم ما می تواند گواه این موضوع باشد. تیمی هم که به شخصیت کامل رسیده باشد به عنوان یک مدعی اصلی صعود محسوب می شود. ما ۸ بازی تا پایان فصل داریم که به نسبت بازی های سایر مدعیان آسان تر به نظر می رسد چرا که ما ۵ بازی در داخل خانه داریم و فقط ۳ بازی بیرون از خانه برابر حریفان صف آرایی خواهیم کرد در کل اگر لطف خدا شامل حال ما باشد و همین روند مثبت و رو به رشدمان ادامه داشته باشد قطعا می توانیم شادی بزرگی را به مردم اراک هدیه دهیم.
پاکدل: پتانسیلی که اراک دارد هیچ یک از شهرهای لیگ برتری ندارد

پاکدل در پاسخ به این پرسش که چه حسی در همکاری با رسول خطیبی دارد بیان کرد : آدم بزرگ نیازی به تعریف و تمجید ندارد در بین مربیان مختلفی با آنها کار کرده ام رسول خطیبی یکی از مربیان واقعا فوتبالی است چرا که می داند از بازیکن به چه شکلی بازی بگیرد همانطور که گفتم این موضوع یکی از دلایلی شد که آلومینیوم اراک را به عنوان مقصد بعدیم انتخاب کنم.

مهاجم آلومینیوم اراک در واکنش به این مسئله که بیشتر مردم پویش" در خانه بمانیم" را رعایت نمی کنند اظهار داشت : بیماری کرونا یک بیماری واگیردار جهانی است که تمام کشورهای دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است تصمیمات در خصوص مقابله و مبارزه با این بیماری مختص یک فرد خاص نیست و در اینجا یک گروه تصمیم می گیرد و بدنبال این تصمیم نیز یک دست صدا ندارد وقتی یک تصمیم جمعی گرفته شده است همه باید به آن احترام گذاشته و رعایت کنند. در غیر اینصورت هیچ موقع نمی توانیم برابر این بیماری پیروز شویم.

پاکدل ضمن آرزوی سلامتی برای مردم در سال جدید گفت : سال ۹۸ از هر لحاظ برای مردم خوب نبود و در بدترین شرایط ممکن قرار داشتند امیدوارم سال جدید به لطف خدا یکی از سال های خوب برای مردم کشور شود و تمام این مشکلات اسفناک در سال جدید از بین برود تا مردم بتوانند زندگی کردن را به خوبی حس و تجربه کنند.