۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

زحمتکش : اسکوچیچ دید گسترده ای داشته باشد

کاپیتان تیم ملوان بندرانزلی گفت : امیدوارم که اسکوچیچ دید گسترده ای داشته باشد و بتواند انگیزه ای را به بازیکنان لیگ یک تزریق کند تا آنها نیز بتوانند خودی نشان داده و برای فوتبال کشور مثمر ثمر باشند.
کد خبر: ۱۰۵۱۶۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مهیار زحمتکش کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار وب سایت دی اسپورت در خصوص آخرین شرایط تیم ریشه دار و قدیمی ملوان اظهار کرد : اگر بخواهم از شرایط اول فصل توضیح بدهم باید بگویم ملوان در اوایل فصل از هر لحاظ شرایط خوبی نداشت و لیگ را خوب شروع نکرد اما رفته رفته شرایط مدیریتی تیم بهبود یافت ولی از لحاظ نتیجه گیری نتایج مناسب و در خور شان نام ملوان کسب نشد اما در نیم فصل دوم با یارگیری و جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی شرایط فنی و نتیجه گیری تیم خیلی بهتر از نیم فصل اول شد.

وی با انتقاد از شرایط داوری در بازی های ملوان افزود : با وجود بهتر شدن شرایط تیم از بابت مدیریتی و فنی اما مشکلات و اشتباهات داوری به شدت در طول فصل ما را اذیت کرد حتی در نیم فصل دوم این اشتباهات به گونه ای بود که نتوانستیم در برخی بازی ها علارغم شایستگی زیاد نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

کاپیتان ملوان در خصوص اتفاقات بازی با استقلال خوزستان بیان داشت : من بعد از بازی با نود ارومیه آنفولانزای شدید گرفتم و متاسفانه در بازی با استقلال خوزستان نتوانستم تیم را همراهی کنم اما آنطوری که بازیکنان تعریف می کردند و همه نیز صحنه ها را دیدند داوری این بازی وحشتناک ضعیف بود پس از اشتباهات داور نیز در آن لحظه تصمیماتی از سوی کادرفنی گرفته شد که متاسفانه تیم را از زمین مسابقه بیرون کشیدند.

وی در خصوص اینکه با مدیریت پژمان نوری ثبات خوبی در باشگاه ملوان ایجاد شده است گفت : مشکلات ما از اول فصل پابرجا بود اما پژمان نوری، مازیار زارع و محمد احمدزاده که از خانواده بزرگ ملوان محسوب می شوند به مسائل باشگاه ورود کردند چرا که خواستند مشکلات این باشگاه از چیزی که وجود داشت بیشتر نشود در این بین پژمان نوری نیز به عنوان مالک و مدیرعامل تمام تلاش خود را انجام می دهد که بازیکنان و باشگاه را از لحاظ مالی به ثبات خوبی برساند. جا دارد از زحماتشان که شبانه روز بابت رفع مشکلات می کشند تشکر کنم.

زحمتکش در مورد تعطیلی لیگ نیز گفت : مهم ترین هدف ورزش سلامتی است زمانی که سلامتی همه بازیکنان در خطر قرار دارد پس بهتر است که بازی ها انجام نشود این بیماری که در سطح کشور شیوع پیدا کرد و بسیاری از مردم مخصوصا استان گیلان و شهر بندرانزلی را نیز درگیر خود کرد به طور ناخواسته بود.

او ادامه داد : در این شرایط با صحبت هایی که انجام شده بود قصد داشتیم برای انجام بازی با استقلال خوزستان به اهواز نرویم. شاید این تعطیلی لیگ به ضرر تیم های بالای جدولی باشد اما همه این تیم ها و حتی سایر تیم ها، بازیکنان، مدیران و ورزشکاران به خوبی می دانند که هدف از ورزش سلامتی است و ارزش سلامتی بیشتر از برگزاری بازی ها و مسائل این قبیل است.

کاپیتان ملوان در مورد اینکه گفته می شد تعدادی از بازیکنان این تیم مبتلا به کرونا هستند گفت : واقعیت این است که بله تعدادی از بازیکنان یا دچار سرماخوردگی یا آنفولانزا شده بودند که یکی از آنها نیز خود من بودم. علائمی که ناشی از آنفولانزا داشتیم سبب نگرانی هایی شد که مجبور شدیم تست نیز بدهیم اما بعدها مشخص شد که خدا را شکر کسی به این بیماری مبتلا نشده است. اما آنفولانزای چند بازیکن اجازه نداد تا تیم را برابر استقلال خوزستان همراهی کنند و آنهایی هم که همراه تیم رفته بودند پس از بازگشت نیز مریض شدند.

مدافع تیم فوتبال ملوان در مورد اینکه بسیاری از مردم به پویش در خانه بمانیم نمی پیوندند و آن را رعایت نمی کنند گفت : به بعضی از مردم حق می دهم چرا که درآمدشان روزمزدی بوده و شرایط زندگی سختی دارند و برای گذراندن زندگیشان باید کار کنند تا بتوانند امرار معاش داشته باشند.

وی افزود : اما آن دسته از مردمی که شرایطشان چنین نیست برای اینکه در کل بتوانیم ویروس را شکست داده و به آرامش کامل برسیم حدالامکان باید در خانه بمانیم. چرا ممکن است با توجه به واگیر بودن ویروس دامن گیر بسیاری از مردم شده و به آن مبتلا شوند.

کاپیتان ملوان در مورد اینکه چه چیزی سبب شده تا باشگاه ریشه داری چون ملوان در چند سال اخیر با مشکلات مالی روبه رو شود اظهار کرد : در کل در استان گیلان همه تیم ها اکثر مشکلات مالی داشته و دارند تیم ملوان هم نیز با این مشکلات روبه رو بوده و فکر می کنم خواهد بود. همانطور که گفتم در فصل جاری نیز از هر لحاظ ملوان مشکل داشت اما با روی کار آمدن پژمان نوری و مازیار زارع تا حدودی توانستیم این مشکلات را برطرف کنیم‌.

زحمتکش در خصوص اینکه چه شد که در اول فصل با تیم ماشین سازی ادامه نداد بیان کرد : من اول فصل با تیم ماشین سازی قرارداد بستم و حدود ۲ ماهی نیز در تمرینات بدنسازی این تیم شرکت کردم اما برخی اختلاف نظرات سبب شد تا خیلی زود به همکاری با این تیم پایان دهم.

او در پاسخ به این موضوع و سوال که در زمان کارلوس کی روش به بازیکنان لیگ یک اهمیت زیادی داده می شد و حتی برخی از آنها نیز به تیم ملی دعوت شدند اما در حال حاضر با حضور اسکوچیچ در راس نیمکت تیم ملی چه انتظاراتی از وی دارد گفت : لیگ یک بازیکنان بسیار خوبی دارد که حتی کیفیت آنها نیز از بازیکنان لیگ برتری بهتر است امیدوارم که اسکوچیچ دید گسترده ای داشته باشد و بتواند انگیزه ای را به بازیکنان لیگ یک تزریق کند تا آنها نیز بتوانند خودی نشان داده و برای فوتبال کشور مثمر ثمر باشند.

مدافع ملوان در خصوص اینکه در ترکیب تیمش توانسته گل های حساسی را نیز به ثمر برساند گفت : خدا را شکر در وهله اول تلاش می کنیم گل نخوریم اما خواست خدا بود که توانستم چند گل حساسی را به ثمر برسانم. تلاش می کنم هر چه در توان دارم برای موفقیت ملوان بگذارم چرا که هر چیزی که دارم از ملوان دارم.