۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
در گفتگو با وب سایت دی اسپورت؛

گروسیان: استقلال خوزستان حالم را خوب کرد

دروازه بان استقلال خوزستان می گوید این تیم می تواند با کسب امتیازات لازم و مدنظر از ۸ بازی باقی مانده در رقابت های لیگ دسته اول به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر بپیوندد.
نویسنده : احسان قربانی
کد خبر: ۱۰۵۱۶۴
گروسیان: استقلال خوزستان حالم را خوب کرد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ فرزین گروسیان دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو اختصاصی با وب سایت دی اسپورت در خصوص آخرین شرایط تیمش قبل از تعطیلات کرونایی اظهار کرد : در فصل جاری از زمانی که آقای بختیاری سکان مدیریت باشگاه را برعهده گرفتند شرایط مدیریتی و مالی باشگاه بسیار عالی بهبود یافت.

گروسیان افزود : تیم ما در فصل جاری از لحاظ میانگین سنی تیم جوانی است که در کنار چند بازیکن با تجربه نتایج نسبتا خوبی را کسب کرده است. اگر از ۸ بازی باقی مانده مان در لیگ بتوانیم نتایج خوب و امتیازات مدنظرمان را کسب کنیم مطمئنا به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود شناخته خواهیم شد.

دروازه بان استقلال خوزستان ادامه داد : با تمام تیم های مدعی در اهواز بازی داریم و اصلا ناامید نیستیم و به اینکه می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم خیلی امیدوار هستیم و با این امید به زندگی مان ادامه می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه علت و مشکلی سبب شد تا استقلال خوزستان که قهرمانی لیگ پانزدهم را یدک می کشد فصل گذشته به رقابت های لیگ یک سقوط کند گفت : با پارسال مدیریت خوبی نداشتیم و در راس مدیرعاملی و سرمربیگری تیم تغییرات زیادی داشتیم و هر روز با یک داستان و حواشی روبرو می شدیم از طرفی به دلیل شکایت بازیکن خارجی مان طی حکمی از سوی فیفا با کسری ۶ امتیاز مواجه شدیم و همین کسر ۶ امتیاز سبب شد تا تیم سقوط کند.

 گروسیان در خصوص بازی با ملوان و اتفاقات این بازی بیان داشت : بازی ملوان بازی خیلی خوب و جانداری بود که اگر هواداران نیز در ورزشگاه بودند از بازی لذت می بردند. تیم ملوان تیم ریشه دار و با اصالتی است و نیازی نیست من از این تعریف کنم اما پس از اعلام پنالتی به سود تیم ما سرمربی این تیم تشخیص داد به بازی ادامه ندهند.

دروازه بان استقلال خوزستان در مورد تعطیلی مسابقات تا اطلاع ثانوی گفت : از مسئول برگزاری مسابقات کمال تشکر را دارم که مسابقات را تعطیل کردند چرا که این احتمال وجود داشت که بازیکنی مبتلا به کرونا باشد و در انجام مسافرت ها این بیماری را به سایر بازیکنان و حتی مردم عادی در فرودگاه منتقل کند. در فوتبال، برد و باخت همیشه است و در حال حاضر در این شرایط چیزی که حائز اهمیت می باشد سلامتی بازیکنان است در این شرایط باید همه دست به دست هم بدهیم تا این بیماری را شکست داده و از بین ببریم.

وی در پاسخ با این پرسش که آیا با توجه به سابقه بازی در لیگ برتر بازی در رقابت های لیگ یک سخت نیست اظهار کرد : از ۱۷ سالگی در تیمی که مشغول به فعالیت شده ام در رده بزرگسالان آن تیم بوده ام و بیشتر سابقه بازی در لیگ برتر را دارم باید بگویم شرایط بازی در لیگ یک خیلی سخت است.

گروسیان افزود : امسال در استقلال خوزستان راحت بودم و در آرامش کامل توانستم به کارم ادامه دهم و توانستم به اهداف خودم برسم اگر در فصل جاری در تیم لیگ برتری مشغول نشدم صرفا به این دلیل بود که نمی خواستم در جایی مشغول شوم که به عنوان دروازه بان ذخیره باشم.

دروازه بان استقلال خوزستان ادامه داد: تا پایان فصل در خدمت مردم خوزستان و هواداران استقلال هستم و پس از پایان فصل اگر پیشنهاد لیگ برتری داشته باشم به پیشنهادات دریافت شده فکر می کنم اگر هم این پیشنهادات برای دروازه بانی ذخیره باشد قطعا آن را رد خواهم کرد.

وی در خصوص برگزاری مسابقات خانگی استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز گفت : ما اوایل فصل بابت این موضوع واقعا اذیت شدیم تیم ما و کلا تیم های خوزستانی تیمی هستند که بیشتر دوست دارند روی زمین فوتبال بازی کنند اما زمین تختی شرایط خوبی ندارد و این موضوع سبب شده تا با مشکل مواجه شویم.

گروسیان اضافه کرد : خیلی دوست داریم که در زمین ورزشگاه غدیر به مصاف حریفان برویم اما مسئولان می گویند زمین ورزشگاه غدیر صدمه دیده و مشکل برای زمین پیش آمده است.

دروازه بان استقلال خوزستان در خصوص مبارزه با بیماری ویروس کرونا بیان داشت : باید با یک عزم ملی پویش در خانه بمانیم را رعایت کنیم و با ماندن در خانه بتوانیم کرونا را شکست دهیم اگر مسائل و نکات بهداشتی که همواره بر روی آن تاکید می شود را رعایت نکرده و بی توجه باشیم ممکن  است بر اثر این بی اعتنایی ها عزیزترین کسای خود را از دست بدهیم.

او در مورد اینکه شرایط برگزاری مسابقات لیگ را چطور ارزیابی می کند اظهار داشت : بازی های ما تا الان بدون سر و صدا و حواشی بوده و توانستیم با آرامش بازی ها را ادامه دهیم.

وی افزود : بازیکنانی که چند سالی است در لیگ بازی می کنند به این موضوع اذعان دارند که سطح لیگ یک از لحاظ فنی و زیرساختی فصل به فصل بهتر می شود و این لیگ در حال پیشرفت است.

گروسیان در پایان گفت : امیدوارم سال جدید برای مردم سالی پر از برکت الهی بوده و همیشه در سلامت کامل و خندان در کنار خانواده باشند. برای استقلال خوزستان نیز آرزو و دعایی که دارم این است که به جایگاه اصلی خود بازگردد و مجددا قهرمانی ایران را تکرار کند.

او اضافه کرد : از استقلال خوزستان تشکر می کنم که پس از جدایی از تراکتور حالم را خوب کرد.

خبرنگار: احسان قربانی
ترند های روز