۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
گفتگو عیدانه با هافبک شهرداری ماهشهر؛

عباسی: قدردان زحمات پزشکان و پرستاران هستیم

هافبک شهرداری ماهشهر گفت : مردم تصور کنند یک ماه دیگر عزیز یا عزیزان شان را بخاطر رعایت نکردن مسائل بهداشتی مربوط به کرونا از دست دادند و دیگه بین ما نیستند. پس لطفا به خاطر جلوگیری از رخ دادن این اتفاقات تلخ مدتی همه نکات بهداشتی را رعایت کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۸
عباسی: قدردان زحمات پزشکان و پرستاران هستیم
به گزارش وب سایت دی اسپورت رسیدن به ایام نوروز سایت دی اسپورت به مانند سنوات گذشته به سراغ مدیران، مربیان و بازیکنان شاغل در لیگ های ایران رفت تا حال و هوای عید امسال را از زبان آنها جویا شود.

گفتگو نوروزی خبرنگار دی اسپورت با سجاد عباسی، هافبک تیم فوتبال شهرداری ماهشهر را در زیر می خوانید.

اگر همین الان کرونا ویروس رو به دستت میدادند چکار می کردی؟

طبیعتا به خاطر حفظ جان مردم عزیز ایران و سراسر دنیا نابودش می کردم.

سال ۹۸ برای شما چگونه گذشت؟

از لحاظ فوتبالی یکی از سال های خوب فوتبالی برای من بود چرا که توانستم در ماهشهر عملکرد مناسبی داشته باشم. امیدوارم این سال خوب برای من با صعود تیم به لیگ یک به پایان برسد. اما از لحاظ غیر فوتبالی سال خوبی برای مردم نبود چرا که پر از حوادث ناگواری و خیلی بدی اتفاق افتاد.
 
بهترین اتفاق سال ۹۸ برای شما چه بود؟

پیوستنم به شهرداری ماهشهر - بازی کردن در چند پست من در سال ۹۸ با نظر کادرفنی در چند پست مختلف بازی کردم که خدارو شکر عملکردم در هر پستی که بازی کردم خوب بود. - کارکردن با مربیانی خوبی چون مهدی پاشازاده، محمد نیک سیرت، حمود اصلاحی، یادگاری، حسن شیرعلی. ضمن اینکه از انتخابم و شرایطی که در ماهشهر دارم خیلی راضی هستم.

نوروز ۹۸ کجا هستی و چطور سپری می کنید؟

نوروز 98 منم مثل اکثر مردم ایران در قرنطینه به سر می برم تا به امید خدا این بیماری ریشه کن شود.

بهترین فیلمی که در سال ۹۸ دیدید؟

مطرب
 
بهترین بازیکن لیگ یک / لیگ برتر از نگاه شما؟

بازیکنان زیادی داریم که کیفیت آنها از بازیکنان خارجی که به کشور ما می آیند و شاغل می شوند بهتر است اگر کمی روی بازیکنان خودمان کار کنیم و تجربه خوبی کسب کنند بی شک تبدیل به بازیکنان تراز اول می شوند و حتی می توانند بیشتر آنها خارج از کشور لژیونر شوند در رقابت های لیگ دسته دوم بازیکنان زیادی بازی می کنند که حقشان بازی در لیگ ۲ نیست اما در حق شان اجحاف شده و آنها مجبور به بازی در این از سطح از فوتبال شده اند.
 
بهترین مربی لیگ یک / لیگ برتر از نگاه شما؟
 
در کشور ما مربیانی زیادی هستند که همه آنها از دانش و تجربه خیلی خوبی برخوردار هستند در رقابت های لیگ دسته دوم نیز مربیانی مشغول به کار هستند که عملکرد مطلوب آنها نشان می دهد که مربی آینده داری خواهند بود و به موفقیت های بزرگی خواهند رسید.

بازیگر مورد علاقت؟

پرویز پرستویی
 
مهمترین اتفاق فوتبالی ایران در سال ۹۸ که یادت مانده است؟

باخت ایران به ژاپن
 
تصویری که از عید نوروز در ذهنت دارید؟

دور هم جمع شدن اعضای خانواده به دور سفره هفت سين

اولین عیدی که گرفتی، یادت است؟

اسکناسی بود که از بین قرآن از پدرم و مادرم به عنوان عیدی گرفتم.
 
اهل عیدی دادن هستید؟

بله اهل عیدی دادن هستم و وقتی به شخصی یا خانواده ام عیدی میدم حس خوبی دارم.

عید را دوست دارید با خانواده سپری کنید یا دوستان؟

دوست دارم در کنار خانواده سپری کنم چون ما بازیکنان به خاطر شرایطی که داریم معمولا دور از خانواده هستیم و ترجیح میدم این ایام کنار خانواده باشم.

آیا عید نوروز تلخی هم داشتید؟

نه خدارو شکر در سال های اخیر عید نوروز تلخی تجربه نکردم اما اولین عید نوروز تلخی که تجربه کردم همین عید به خاطر شیوع بیماری کرونا بود.

یک سین فوتبالی سر سفره هفت سین؟

سوت داور

سریال های عید نوروز را دنبال می کنید؟

بله، سریال پایتخت

پنج چهره فوتبالی که دوست داری با آنها شام بخورید؟

زيدان، رونالدينهو، رونالدو نازاريا، مسی، كرستيانو رونالدو

اگه بتوانی تنها با یک نفر در جهان عکس سلفی بگیرید، چه کسی را انتخاب می کنید؟

با زيدان سلفی ميگيرم.
 
دعایی که سر سفره هفت سین می کنید؟

به نظر من بهترین دعا سر سفره هفت سین آرزوی سلامتی است که من همیشه برای همه مردم ایران و خانواده ام از درگاه خداوند متعال خواستار هستم.

خواننده مورد علاقه ات؟

رضا صادقی

رمز موفقیت شما چیست؟

رمز موفقیت من پشتکار و ناامید نشدن از تلاش و کوشش بوده است و اینکه همیشه اعتقاد دارم هیچ تلاشی پيش خداوند بدون نتیجه نخواهد ماند.

چه پیامی برای مردمی که توصیه های ایمنی برای مقابله با کرونا ویروس را رعایت نمی کنند و به خرید و مسافرت و ... می روند دارید؟

مردم تصور کنند یک ماه دیگر عزیز یا عزیزان شان را بخاطر رعایت نکردن مسائل بهداشتی مربوط به کرونا از دست دادند و دیگه بین ما نیستند. پس لطفا به خاطر جلوگیری از رخ دادن این اتفاقات تلخ مدتی همه نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

پیام تان برای پزشک و پرستاران؟

از صمیم قلب قدردان زحماتشان هستیم و میخواهم به آنها بگویم شما بخاطر نجات جان مردم از جان خودتان می گذرید و بدانید همیشه دعای من و مردم پشت شما خواهد بود و همیشه قدردان شما خواهیم بود.
ترند های روز