۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
گفتگو عیدانه با سرمربی شهدای بابلسر؛

میرقربانی: پزشکان و پرستاران فرشته های زمینی هستند

سرمربی شهدای بابلسر می گوید پزشکان و پرستاران فرشته های زمینی هستند.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۸
میرقربانی: پزشکان و پرستاران فرشته های زمینی هستند
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ با رسیدن به ایام نوروز سایت دی اسپورت مانند سال های گذشته به سراغ مدیران، مربیان و بازیکنان لیگ های مختلف ایران رفت تا حال هوای عید باستانی ۱۳۹۹ را از زبان آنها جویا شود.

گفتگو عیدانه خبرنگار دی اسپورت با صابر میرقربانی، سرمربی شهدای بابلسر را در زیر می خوانید.

اگر همین الان ویروس کرونا رو به دستت میدادن چه بلایی سرش می آورید؟

با توجه به شرایطی که هست مطمنم کرونا ویروس سمت من هم نمی آید زیرا واقعا موارد بهداشتی را رعایت می کنم و اگر این ویروس را به من می دادند طوری نابودش می کردم که گویی اصلا وجود نداشت.
 
سال ۹۸ برای شما چگونه گذشت؟

سال ۹۸ برای شخص من سال سختی بود زیرا پس از سه ، چهار سالی که در مربیگری نتایج خوبی گرفتم از ابتدا، سال سختی را شروع کردم و همان موجب شد که در حال حاضر در میانه های جدول هستیم. تمام فکر و ذکرم موفقیت باشگاه شهدا بود که متاسفانه با بدشانسی بسیاری از مسابقاتی که جلو بودیم را با تساوی یا شکست به پایان رساندیم که همین موجب شد تا سال سختی را سپری کنم زیرا چنین نتایجی اصلا مرا راضی نمی کند. تیم من ۲۸ گل زده دارد ولی در جمع مدعیان نیست که این موضوع می تواند نشان دهنده بدشانسی ما باشد.
 
بهترین اتفاق سال ۹۸ برای شما چه بود؟

برای من در سال ۹۸ اتفاق خوبی رخ نداد که بخواهم بگویم.

نوروز ۹۹ کجا هستی و چطور سپری می کنید؟

به دلیل شیوع کرونا ویروس اصلا عیدی نداشتیم و تنها از طبق دوم به طبقه اول پیش پدر و مادرم آمدم و از فاصله دومتری عید را تبریک گفتم.
 
بهترین فیلمی که در سال ۹۸ دیدید؟

سریال کرگدن که خیلی خوشم آمد.

بهترین بازیکن لیگ دو / لیگ یک / لیگ برتر از نگاه شما؟

در لیگ دو بازیکنان خوب زیادی وجود دارد ولی محمد رضی پور بازیکنی است که به سادگی می تواند در لیگ یک و حتی لیگ برتر بازی کند. در لیگ برتر مهدی ترابی 

بهترین مربی لیگ یک / لیگ برتر از نگاه شما؟

به نظر من بهترین مربی آقای محمد ربیعی در لیگ یک که توانست با یک تیم تقریبا ناشناخته به اسم مس رفسنجان با اختلاف امتیاز در صدر جدول حضور یابد  . بهترین مربی لیگ برتر هم محمود فکری با نساجی بحران زده وقتی در زمین ماشین سازی با نتیجه ۳-۰ به پیروزی رسید نشان داد که از کلاس بالایی در مربیگری برخوردار است. امیدوارم موفقیت فکری را به عنوان یک مربی بومی ببینم.
 
بازیگر مورد علاقت؟

بهرام افشاری

مهمترین اتفاق فوتبالی ایران در سال ۹۸ که یادت مانده است؟

شکست تیم ملی برابر تیم های درجه چندم آسیا 
 
تصویری که از عید نوروز در ذهنت دارید؟

سرسبزی و نو شدن

اولین عیدی که گرفتی، یادت است؟

در کودکی از پدرم

اهل عیدی دادن هستید؟

نه اهل عیدی دادن نیستم(با خنده)

عید را دوست دارید با خانواده سپری کنید یا دوستان؟

اکثر مواقع را با خانواده سپری می کنم ولی از دیدن دوستان هم غافل نمی شوم

آیا عید نوروز تلخی هم داشتید؟

فکر می کنم تلخ ترین عیدی که همه ایرانی ها تجربه کردند، عید امسال بود که با آمدن کرونا ویروس اصلا رنگ‌و بوی عید نداشتیم

سریال های عید نوروز را دنبال می کنید؟

فقط پایتخت را تماشا می کنم

پنج چهره فوتبالی که دوست داری با آنها شام بخورید؟

زیاد اهل شام خوردن با دوستان نیستم ولی به هم صحبتی با وحید هاشمیان علاقه دارم که به بهانه شام چند ساعتی را با هم به گپ و گفتگو بپردازیم.

اگه بتوانی فقط با یک نفر در جهان عکس سلفی بگیرید، چه کسی را انتخاب می کنید؟

خانواده ام
 
دعایی که سر سفره هفت سین می کنید؟

سلامتی و موفقیت برای همه مردم ایران و خانواده ام 

خواننده مورد علاقه ات؟

مرتضی پاشایی عزیز بود که از میان ما رفت. پس از ایشان صدای مهدی احمدوند و سامان جلیلی را دوست دارم

رمز موفقیتت؟

با توجه به سن و سالم اصلا به جایی نرسیدم که موفق قلمداد شوم ولی تمرین و مشورت و قدرت اجرا و بیان را دوست دارم بیشتر بیاموزم و همیشه به خدا توکل می کنم.

چه پیامی برای مردمی که توصیه های ایمنی برای مقابله با کرونا ویروس را رعایت نمی کنند و به خرید و مسافرت و ... می روند دارید؟

کرونا ویروس مشکلی است که برای همه کشورها رخ داده است. حتی کشور های پیشرفته هم از این قاعده مستثنی نبودن و همه با مشکل مواجه شدند. مردم باید رعایت کنند و تا جایی که ممکن است در خانه بمانند زیرا تنها چیزی که می تواند این ویروس لعنتی را از بین ببرد، اتحاد و قرنطینه است.

پیام تان برای پزشک و پرستاران؟

من فکر می کنم پزشکان و پرستاران فرشته هایی هستند که خداوند روی زمین قرار داده، ایران از این نوع فرشته ها همیشه داشته چه در زمان جنگ و چه در زمان دفاع از حرمین و چه حالا که سربازان خط مقدم ما پزشکان و پرستاران هستند. من خیلی از پرستار و پزشکان را می شناسم که بیش از ۳۰ روز است حتی خانواده خود را ندیده اند. ما در این مدت خیلی از پزشکان و پرستاران را از دست دادیم که در میان آنها یک انسان بزرگ هم وجود داشته است. کسی که سی سال زحمت کشید و رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بود، آقای ربیعی را از دست دادیم. از مردم می خواهم تا تعداد کشته ها بیشتر نشده قرنطینه را جدی بگیریم. از همه خواهش می کنم در خانه بمانند تا پس از شکست کرونا ویروس جشن بگیریم
ترند های روز