۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
اختصاصی دی اسپورت؛

کاپیتان سابق شاهین و ایران جوان بوشهر کفش هایش را آویخت

کاپیتان سابق تیم فوتبال شاهین شهرداری و ایران جوان بوشهر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مسعود نظرزاده بازیکن و کاپیتان سابق تیم های فوتبال شاهین شهرداری و ایران جوان بوشهر در سن ۳۷ سالگی تصمیم گرفت برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

او که در یک خانواده فوتبالی بوشهری به دنیا آمده بود فوتبال خود را از رده های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و در سال ۸۴ به مدت ۲ سال به عضویت تیم جوانان مس رفسنجان درآمد تا دو سال دوران بازیکنی خود در رده جوانان را در این تیم سپری کند.

نظرزاده پس از دو سال حضور در تیم جوانان مس، در سال ۸۶ به تیم بزرگسالان باشگاه مس رفسنجان انتقال یافت و به مدت یک فصل در تیم بزرگسالان این باشگاه توپ زد.

کاپیتان بوشهری سابق شاهین و ایران جوان پس از یک فصل حضور در تیم بزرگسالان مس در فصل ۸۸ - ۸۷ به تیم برق شیراز ملحق شد و حدود دو فصل در این‌ تیم شیرازی دوران بازیکنی خود را سپری کرد. نظرزاده در مدت حضورش در تیم برق شیراز حدود ۵۸ بازی برای این تیم انجام داد.

وی پس از دو فصل حضور در تیم برق شیراز در فصل ۹۱ - ۹۰ به تیم شاهین بوشهر پیوست و در تیم زادگاهش (بوشهر) نیز به مدت دو فصل به فعالیت خود ادامه داد. او در مدت حضورش در تیم شاهین بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست و حدود ۶۴ بازی برای این تیم انجام داد. وی همچنین سابقه صعود با تیم شاهین را به لیگ برتر در کارنامه خود دارد.

نظرزاده پس از شاهین راهی ایرانجوان شد و حدود یک سالی در این تیم و در کنار بازیکنانی چون سجاد فیض الهی بازیکن سابق فولاد خوزستان و استقلال اهواز ، احمد الجبوری ستاره امروز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توپ زد.

وی پس از یک فصل حضور در تیم ایرانجوان که در پایان فصل با سقوط این تیم به لیگ دسته دوم همراه شد از این تیم جدا شده و به تیم پدیده مشهد (شهرخودرو خراسان فعلی) پیوست.

نظرزاده دو سالی در تیم پدیده زیر نظر محمدرضا مهاجری به فعالیت فوتبالی خود ادامه داد و نهایتا در سن ۳۷ سالگی تصمیم به بازنشستگی گرفت و رسما برای همیشه با آویختن کفش هایش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.