۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

شهبازی: تعطیلی لیگ بهترین تصمیم خواهد بود

سرمربی وچان کردستان گفت: با توجه به طولانی بودن تاخیر در سرگیری مجدد مسابقات لیگ برتر تعطیلی این رقابت ها بهترین تصمیم خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۳
شهبازی: تعطیلی لیگ بهترین تصمیم خواهد بود

به " گزارش دی اسپورت"، سمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال وچان کردستان در مورد وضعیت پیش آمده در خصوص ادامه بازیهای لیگ برتر بانوان کشور در گفتگو با خبرنگار ما تعطیلی این رقابت ها را بهترین تصمیم دانست.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به جدول رقابت های لیگ برتر بانوان ادامه این رقابت ها هیچ تغییری در این جدول ایجاد نخواهد و بلکه توقف بازیها به سلامتی بازیکنان بیشتر کمک خواهد کرد.

سرمربی وچان کردستان در خصوص تکلیف تیم های بالایی جدول و همچنین دو تیم سقوط کننده نیز به خبرنگار دی اسپورت گفت: دو تیم آخر جدول را همچون رقابت های آقایان می توان در قالب بازیهای پلی آف با دو تیم صعود کننده از لیگ یک برگزار کرد تا تکلیف مشخص شود و دو تیم اول و دوم جدول با توجه به بازیهای که دو تیم مدعی شهرداری بم و وچان کردستان پیش روی خواهند داشت هیچ تغییری نخواهد کرد.

شهبازی در خصوص برنامه های ارائه شده به بازیکنان وچان در دوران ویروس کرونا هم اظهار داشت: من بلافاصله پس از تعطیلی مسابقات برنامه تمرینی را به بچه های تیم دادم که خوشبختانه بازیکنان من همگی دید حرفه ای دارند و تمرینات را طبق برنامه انجام می دهند.

ترند های روز