۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

غلامی: ادامه لیگ به نفع بازیکنان نیست/ تمرینات بازیکنان را زیر نظر داریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی: با توجه به شیوح این بیماری خطرناک ادامه رقابت ها به سود بازیکنان نخواهد بود و سلامتی آنها را به خطر خواهد انداخت.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۰۵۶۰۴
غلامی: ادامه لیگ به نفع بازیکنان نیست/ تمرینات بازیکنان را زیر نظر داریم

به " گزارش دی اسپورت"، اعظم غلامی در خصوص بلاتکلیفی لیگ برتر بانوان در روزهای شیوح ویروس کرونا در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت: بهتر است هر چه زودتر تکلیف لیگ بانوان از سوی سازمان لیگ مشخص گردد تا باشگاه ها و بازیکنان با آرامش و تمرکز بیشتر به لیگ آینده فکر کنند البته که همه ما تابع دستورالعمل سازمان لیگ هستیم.

سرمربی ملوان بندر انزلی با بیان اینکه در طول تعطیلات ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار بود اظهار داشت: با هماهنگی که از قبل با بازیکنان ملوان داشتیم ویدئوهای تمرینات خود را می فرستادند و ما همه آنها را بررسی می کردیم و نکاتی را نیز گوشزد می کردیم تا کیفیت کار بهتر شود.

وی در ادامه افزود: از بیست و ششم بهمن که آخرین بازی ما برگزار شد دو ماه گذشته ولی تمرینات انفرادی بازیکنان تأثیری در روند آماده سازی جهت بازیهای لیگ نخواهد داشت و مشخص نبودن تاریخ دقیق از سرگیری این رقابت ها بلاتکلیفی را ایجاد کرده است.

اعظم غلامی با تأکید بر مشخص کردن سرنوشت لیگ بانوان به خبرنگار ما گفت: به نظر من با توجه به وضعیت جدول و اینکه چهار بازی تا پایان باقی مانده است ادامه این رقابت ها به نفع بازیکنان نیست و استرس موجود در رابطه با این ویروس تا مدت ها زندگی همه انسانها را تحت الشعاع قرار خواهد داد.