۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
گفتگو اختصاصی با مدیر نساجی مازندران؛

سیف الله پور: فدراسیونی ها گفتند بازی ها برگزار می شود

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران از برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۵۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ ایزد سیف الله پور مدیر تیم نساجی در گفتگو با خبرنگار وب سایت دی اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تمرینی تیم نساجی در تعطیلات کرونایی اظهار کرد : امروز به فدراسیون آمدیم تا ببینیم تکلیف مان چیست که مسئولان فدراسیون به طور شفاهی گفتند بازی ها به طور قطع برگزار خواهد شد اما منتظر این هستند تا ببینند وزارت بهداشت چه تصمیم می گیرد.

سیف الله پور ادامه داد : با این حال تکلیف مان مشخص شد که بازی ها برگزار خواهد شد اما فکر می کنم بازی های با کیفیتی را شاهد نباشیم چرا که بازیکنان در این صورت در ۳ مرحله بدنسازی می کنند و این سبب می شود انرژی بازیکن تخلیه شود از طرفی می گوییم بازی ها در گرما برگزار نشود پس تکلیف بازی هایی که در بوشهر، جم و آبادان برگزار می شود چه خواهد شد؟

مدیر نساجی مازندران افزود : با همه این اوصاف ما تابع نظر فدراسیون هستیم امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می شود ضمن اینکه به فکر سلامتی بازیکنان و عوامل تیم ها باشیم به صلاح فوتبال کشور نیز باشد.

وی با بیان اینکه اگر قرار است بازی ها برگزار شود باید با تماشاگر برگزار شود گفت : نظر من این است که اگر قرار است بازی ها برگزار شود باید با تماشاگر برگزار شود مگر می شود یک استادیوم را بدون تماشاگر دید. همه عشق مردم مازندران همین یک تیم است.

سیف الله پور در خصوص درخواست باشگاه نساجی از فدراسیون مبنی بر تعطیلی لیگ گفت : چند باشگاه درخواست کرده بودند که زودتر تکلیف لیگ را مشخص کنند باشگاه ما هم خواستار این موضوع شده بود اما نظر شخصی من تعطیلی لیگ است و از آن سو از لیگ یک دو تیم اول را به لیگ برتر صعود دهند و از لیگ برتر تیمی را سقوط ندهند و به جای آن فصل آینده ۴ تیم را به لیگ یک سقوط دهند‌.

او در خصوص تمرینات تیم نساجی در تعطیلات کرونایی نیز گفت : تمرینات ما به صورت آنلاین زیر نظر مربیان برگزار می شود اما در کل تمرین در خانه و به صورت آنلاین با تمرینی که در زمین فوتبال و به صورت گروهی برگزار می شود تفاوت زیادی دارد.

مدیر تیم نساجی مازندران در خصوص وضعیت تیم ملی ایران نیز گفت : شخصا با انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی مخالف بودم چرا که تیم ملی نیاز به یک مربی بزرگ دارد من نمی گویم که اسکوچیچ مربی کوچکی است اما اینکه در خونه به خونه مربیگری کند و بعد از آن در صنعت نفت مشغول به فعالیت شود و بعد به آن نوع این تیم را رها کند و به یکباره سرمربی تیم ملی شود منطقی نیست. و الان با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی شده است وعده هایی داده است که تیم را به جام جهانی خواهم رساند اما اگر این مهم تحقق نیافت چه کسی پاسخگو است؟

وی افزود : از طرفی اگر این پست را به او داده ایم حتی اگر به جام جهانی هم راه نیافتیم بگذاریم کار خودش را انجام دهد خیلی زشت است که مثل عرب ها زود به زود سرمربی تیم را تغییر دهیم به نظر من باید به انتخابی که فدراسیون کرده احترام بگذاریم و از آن حمایت کنیم تا با کمک هواداران و فدراسیون و با تلاش بازیکنان با کیفیت مان در نهایت به جام جهانی راه یابیم.

مدیر تیم نساجی مازندران در خصوص اینکه نظر وی در خصوص استراماچونی برای سرمربیگری در تیم ملی ایران چیست گفت : من مخالف انتخاب استراماچونی هستم مگر او قبل از استقلال که در یک برهه ای آن هم به عنوان مربی در اینتر میلان بود موفقیتی را بدست آورده است ؟ که بخواهیم وی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم. از طرفی مربی‌ای که به راحتی یک تیم را رها می کند در جای دیگر نیز همین بلا را به سر یک تیم دیگر می آورد.

سیف الله پور در خصوص سالگرد صعود تیم نساجی به لیگ برتر نیز بیان داشت : جا دارد از آقایان پرهام و صنیعی فر که در گذشته زحمات زیادی را برای این تیم کشیدند و از آقای علی امیری مدیرعامل فعلی که در آن زمان با هدایت جواد نکونام توانستند پس از ۲۴ سال تیم نساجی را به لیگ برتر برسانند و دل مردم قائمشهر را شاد کنند تشکر کنم و امیدوارم با حمایت و کمک مسئولان امر در استان مازندران بتوانیم تیم قدرتمندی را بسازیم و موفقیت های زیادی را برای این خطه از شمال کشور کسب کنیم‌.

وی اضافه کرد : استان مازندران بازیکنان زیادی را در سطح کشور و حتی لژیونر دارد که می توانیم با همین بازیکنان تیم قدرتمندی را بسازیم و از آبرو و حیثیت مازندران دفاع کنیم.

مدیر تیم نساجی در خصوص اینکه چه برنامه ای برای آینده دارند بیان داشت : خوشبختانه با آمدن آقای حدادیان که به تمام تعهدات شان عمل کرده اند تیم نساجی به یک ثبات مدیریتی کامل رسیده است از طرفی با سرمربیگری محمود فکری و کادرفنی خوبی که با نفرات کارنامه دار تشکیل داده به آرامش خوبی رسیده ایم و در نظر داریم برای فصل آینده تیم قدرتمندی را آماده و روانه مسابقات کنیم‌.