۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
خدمت سربازی جلالی راد به پایان نرسیده است؛

باشگاه فجرسپاسی: باعث افتخارمان است که با باشگاه بزرگ پرسپولیس همکاری کنیم

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت: در صورت ارائه پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس مبنی بر جذب سعید جلالی راد تا جایی که قانون اجازه دهد با آنها همکاری خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۶۶
باشگاه فجرسپاسی: باعث افتخارمان است که با باشگاه بزرگ پرسپولیس همکاری کنیم
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سرهنگ رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز در گفتگو اختصاصی با وب سایت دی اسپورت در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس پیشنهاد رسمی برای جذب سعید جلالی راد به این باشگاه ارائه کرده است اظهار کرد: باشگاه ما تا بدین لحظه هیچ پیشنهادی را از سوی باشگاه پرسپولیس مبنی بر جذب سعید جلالی راد دریافت نکرده است ما نیز این موضوع را از طریق رسانه ها شنیده ایم و شاید در حد یک حرف و شایعه باشد.

مدیرعامل فجرسپاسی افزود: هنوز یک سال و نیم از زمان خدمت سربازی جلالی راد باقی مانده است با این اوصاف نمی دانیم این موضوع چرا در رسانه ها مطرح شده است.

فلاح اضافه کرد: بازیکن سرباز نمی تواند تا پایان خدمت خود به تیم دیگری منتقل شود و در ایران فقط 3 تیم فجر، نیروی زمینی و ملوان می توانند بازیکن سرباز جذب کنند.

ایشان در واکنش به این پرسش که اگر پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس به باشگاه فجر ارائه داده شود آیا با انتقال جلالی راد موافقت خواهد شد گفت: باعث افتخار باشگاه ما است که با تیم های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال همکاری کنیم این دو تیم نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستند و از این حیث این تیم ها را دوست داریم. ما با پرسپولیس و استقلال به مانند سایر باشگاه ها که با آنها همکاری کرده ایم تا جایی که قانون به ما اجازه دهد همکاری می کنیم.

گفتگو از : مجید رضائی