۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

گرشاسبی: تابع تصمیمات هستیم

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در صورت تعطیلی لیگ ما تابع تصمیم حرفه‌ای و فوتبالی هستیم چرا که دوست نداریم در صورت ادامه مسابقات سلامتی افراد به خطر بیافتد.
کد خبر: ۱۰۶۰۸۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ «حمیدرضا گرشاسبی» در مورد موضع باشگاه پیکان در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر افزود: سلامتی مردم و بازیکنان، اولویت اصلی است و فلسفه اصلی ورزش هم همین سلامتی است. متاسفانه این شرایط و تعطیلی مسابقات هم کمی طولانی شد. اگر هم لیگ بخواهد ادامه پیدا کند بازی‌ها باید به صورت فشرده برگزار شود و همین مساله موجب می‌شود بازیکنی که چند ماه تمرینات تیمی نداشته به یک باره وارد مسابقات شود. احتمال مصدومیتش به شدت افزایش پیدا می‌کند. این یک چالش بی‌سابقه بود.

وی اظهار داشت: امیدوارم هر چه زودتر فوتبال ما از این بلاتکلیفی در بیاید چرا که این موضوع به نفع فوتبال ما نیست.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص اینکه ممکن است در صورت تعطیلی لیگ پیکان به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کند و پرسپولیس هم قهرمان شود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس که اختلاف امتیازش در صدر جدول با سایر تیم‌ها فاحش است و این تیم تنها یک گام تا قهرمانی فاصله دارد. ما هم به عنوان یک تیم حرفه‌ای تابع تصمیمات حرفه‌ای هستیم. دوست داریم تصمیمی گرفته شود که بتوانیم فوتبالی حقمان را بگیریم.

وی در مورد صحبت‌هایی که مبنی بر آغاز تمرینات گروهی پیکان مطرح می‌شود، خاطر نشان کرد: چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد. من مطلع شدم که بازیکنان ما قرار است در یک جلسه توجیهی که در سالن آمفی تئاتر قرار است برگزار شود، شرکت کنند. در این میان برخی نفرات هم قبل از آغاز جلسه به محل تمرین آمدند. من هم هنگامی که متوجه موضوع شدم به سرعت به مدیر تیم اطلاع دادم و جلوی برگزاری جلسه را گرفتم و هیچ نشستی برگزار نشد.

گرشاسبی در رابطه با اینکه شایعاتی مبنی بر مذاکره پرسپولیس با ۲ بازیکن پیکان (شهریار مغانلو و سعید واسعی) مطرح شده، گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ام. الان هم وقت این صحبت‌ها نیست. پرسپولیسی‌ها هم دوست ما هستند و به طور حتم چنین کاری را انجام نمی‌دهند. پرسپولیس در نیم فصل برای بازیکن ما نامه زده بود اما برای فصل جدید هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
منبع: ایرنا