۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

اعتمادی: شرایط خوبی در آویسا داشتیم/ امیدوارم تکلیف لیگ و بازیکنان زودتر مشخص شود

هافبک آویسا خوزستان: در شرایط کرونایی می بایست تکلیف لیگ و همچنین بازیکنان تیمها زودتر مشخص شود تا بتوانیم برای آینده فوتبالی خود تصمیم بگیریم.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۶

اعتمادی: شرایط خوبی در آویسا داشتیم/ امیدوارم تکلیف لیگ و بازیکنان زودتر مشخص شود

به " گزارش دی اسپورت"، مبینا اعتمادی هافبک ریز نقش و ملی پوش آویسا خوزستان ضمن تأکید بر تعیین تکلیف لیگ در خصوص آینده فوتبالی اش به خبرنگار دی اسپورت گفت: هنوز جریان لیگ مشخص نیست ولی من قبل از آمدن به آویسا و همچنین نیم فصل پیشنهادات خوبی از برخی تیمها داشتم ولی قسمت نشد جدا شوم و در اهواز ماندم تا پس از تعیین تکلیف لیگ تصمیم جدیدی خواهم گرفت.

هافبک آذری آویسا خوزستان با حفظ رضایت از مجموعه این باشگاه در سال اول حضورش در این تیم خوزستانی هم بیان داشت: خانم عبدالوند به خوبی توانست تیم را مدیریت کند و در همین راستا رسیدگی خیلی خوبی داشتند.

وی در ادامه اضافه کرد: خدا را شکر به لحاظ مالی هیچ مشکلی نداشتیم و مطالبات بچه ها به موقع پرداخت شد و در بحث تغذیه نیز به خوبی رسیدگی های لازم انجام شد.

اعتمادی در خصوص نتایج ضعیف آویسا نیز به خبرنگار ما گفت: ما بازیکنانی در تیم داشتیم که اولین حضور لیگ برتری خود را تجربه می کردند گرچه بازیکنان قابل و خوبی بودند ولی تجربه کافی را نداشتند.

مبینا اعتمادی در خصوص شرایط اش در دوران کرونا و قرنطینه نیز اظهار داشت: برای سلامتی خود و همشهری هایم در خانه می مانم و تمرینات را با کارهای قدرتی و کار با دوچرخه ثابت و همچین وزنه پیگیری می کنم و توانسته ام شرایط خود را حفظ کنم گرچه تمرین در منزل ایده مدنظر برای حفظ آمادگی جسمانی نیست تا انشاالله پس از اتمام کرونا کار با توپ را در قالب تیمی انجام بدهم.

بازیکن ملی پوش آویسا خوزستان در لیگ برتر بانوان کشور ضمن تشکر از سایت دی اسپورت و بخش فوتبال بانوان بابت حمایت های لازم هم گفت: امیدوارم بهاء بیشتری به ورزش بانوان به لحاظ رسانه ای داده شود و در پایان ضمن تشکر از خانواده ام که همیشه حامی و دلگرمی من بودند آرزوی سلامتی برای مردم سرزمینم ایران دارم.

ترند های روز