۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
در گفتگو اختصاصی با وب سایت دی اسپورت؛

مدیرعامل فجرسپاسی: مسابقات در این شرایط ادامه یابد ما شرکت نمی کنیم

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت: در صورتیکه مسئولان در این شرایط حساس نسبت به برگزاری بازی ها پافشاری کنند ما در مسابقات باقی مانده شرکت نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رسول فلاح در گفتگو اختصاصی با وب سایت دی اسپورت در خصوص اینکه موضع این باشگاه برای برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات لیگ دسته اول چیست اظهار کرد : ابتدا باید بگویم ما تابع قانون هستیم و هر تصمیمی که ستاد مقابله با کرونا بگیرد انجام می دهیم اما اولویت اصلی ما سلامتی مردم است.

فلاح ادامه داد : اگر آقایان تضمین می دهند که مشکلی در صورت برگزاری مسابقات ایجاد نمی شود بازی ها را برگزار کنند من نمی دانم اصلا مسئولان سازمان لیگ از ستاد مقابله با کرونا شهرستان ها استعلام می گیرند یا فقط نظر ستاد مقابله با کرونا تهران را ملاک قرار می دهند! به هر حال همانطور که گفتم ما تابع قانون هستیم اما اولویت برای ما سلامتی مردم است.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه استعلامات لازم نیز از ستاد مقابله با کرونا استان ها گرفته شود گفت : پیشنهاد می دهم که برای برگزاری مسابقات نظرات ستاد مقابله با کرونا استان ها نیز گرفته شود که آیا شرایط برای برگزاری مسابقات مهیا است تجهیزات پزشکی برای اینکه سلامت مردم ، بازیکنان و سایر عوامل را تضمین کند وجود دارد.

فلاح افزود : برای من خیلی جالب است که برخی دوستان خیلی بر برگزاری مسابقات اصرار دارند و اصلا سلامتی مردم برایشان اهمیت ندارد نمی دانم دلایل شان برای ادامه برگزاری مسابقات در این شرایط حساس چیست شک ندارم که همین افراد که خواهان برگزاری مسابقات هستند اطلاعات غلط به ستاد کرونا می دهند.

وی بیان داشت : باشگاه های لیگ یکی ما هیچ کدام از لحاظ پزشک و تجهیزات پزشکی به صورت مطلوب تامین نیستند تا در این مواقع حساس بتوانند ساپورت بهداشتی خوبی از بازیکنان و عوامل اجرایی تیم ها داشته باشند.

فلاح اضافه کرد : حتی اینکه باشگاه ها محلی را بتوانند ضدعفونی کنند تا تیم ها در آنجا تمرین کنند با توجه به کمبود یا اصلا عدم منابع مالی از عهده چنین کاری بر نمی آیند و عملا این کار برای باشگاه های لیگ یکی شدنی نیست‌.

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت : از مسئولان ذیربط چون ستاد مقابله با کرونا در ورزش، مسئولین فدراسیون تقاضا دارم تا نظرات باشگاه ها را نیز در خصوص ادامه یا عدم ادامه مسابقات دریافت کنند. فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد حال نمی دانم چه اتفاقاتی پشت پرده است که می خواهند ادامه مسابقات را بدون تماشاگر برگزار کنند.

فلاح‌ اظهار داشت : سلامتی بازیکنان و مردم برای ما مهم و وضعیت ما در جدول مشخص است اگر شرایط به اینگونه باشد و بخواهند به هر قیمتی در این شرایط حساس بازی ها را برگزار کنند و نسبت به برگزاری مسابقات پافشاری کنند ما در مورد خودمان تصمیم خواهیم گرفت و از ادامه مسابقات انصراف می دهیم و شرکت نمی کنیم‌.

وی ادامه داد : از سایر باشگاه ها نیز که خواهان تعطیلی کامل مسابقات هستند تقاضا دارم که آنها نیز در صورت ادامه مسابقات در این شرایط در رقابت ها شرکت نکنند.