۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
در گفتگویی اختصاصی با دی اپورت

شهبازی: شرایط برای ادامه رقابت ها سخت خواهد بود

مدافع چپ تیم فوتبال میلادمهر تهران: شرایط تیم ها برای آغاز دوباره لیگ با توجه به بیماری کرونا سخت خواهد بود و می بایست سلامتی بازیکنان اولویت قرار بگیرد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۰۶۱۸۳
شهبازی: شرایطبرای ادامه رقابت ها سخت خواهد بود

به " گزارش دی اسپورت،میثم شهبازی در خصوص رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت: همه بازیکنان و تیم ها منتظر تصمیم مسئولین فدراسیون فوتبال هستند اگرچه برگشت به شرایط قبل برای بازیکنان خیلی سخت خواهد بود اما باید در فرصتی کم بیشترین تلاشمان را داشته باشیم تا بتوانیم به نتایجی که مدنظرمان هست دست پیدا کنیم.

مدافع میلاد مهر با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای ریشه کن شدن این ویروس بیان داشت: همه ما در تعطیلات اجباری فوتبال مجبور به تمرینات انفرادی در خانه بودیم و من هم به همین شکل سعی کردم که روزها را سپری کنم. همه امیدواریم ابتدای به این امر که بیماری از کشور ریشه کن شود تا دیگر کسی دغدغه و نگرانی در این مورد نداشته باشد و سپس هم هرچه زودتر تکلیف فوتبال و ناتمام ماندن لیگ مشخص شود.

شهبازی با بیان اینکه بازیکنان تیم های شرایط بدنی ایده آل را برای ادامه رقابت ها نخواهند داشت به خبرنگار ما گفت: نه تنها من بلکه اکثراً فوتبالیست ها در لیگ برتر، لیگ دسته یک و دو کشور در شرایط آمادگی صددرصدی قرار ندارند و کار باشگاه ها بعد از تصمیم گیری مسئولین ورزش برای آماده کردن بازیکنانشان خیلی سخت خواهد بود اما مطمئناً همه با انگیزه و تلاش سعی خواهند کردند که بهترین نتایج را برای تیم هایشان ایجاد کنند و هر چه سریع تر خود را آماده مسابقات کنند.