۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

کاپیتان شهرخودرو:: بازیکنان از فرم ایده‌آل خارج شده‌اند

کاپیتان تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تعطیلات لیگ برترآنقدر طولانی شده که حتی از تعطیلات آخر فصل هم بیشتر شده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ اکبر صادقی در خصوص اینکه شهر خودرو این روزها بی‌سر و صداترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود، اظهار داشت: فکر می‌کنم اولین تیمی که به برگزاری مسابقات اعتراض کرد شهر خودرو بود و خود آقای حمیداوی در برنامه زنده اعلام کردند مسابقات نباید ادامه داشته باشد. 

وی افزود: این تعطیلی و بلاتکلیفی همه را اذیت کرده و از مربی و بازیکن گرفته درگیر این هستند که آیا مسابقات برگزار می‌شود یا خیر. همه مردم فوتبال را دوست دارند و ما هم با آن زندگی می‌کنیم، اما اصلاً دوست نداریم جان حتی یک نفر به خطر بیفتد و خدای ناکرده کسی به خاطر بیماری کرونا در معرض خطر قرار بگیرد. 

کاپیتان شهر خودرو تصریح کرد: امیدوار هستم که هر چه سریع‌تر این مریضی از مملکت ما و کل دنیا خارج شود تا بتوانیم در صحت و سلامت کامل مسابقات لیگ برتر را ادامه بدهیم. اگر هم نشد، حتماً مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال یک تصمیم مناسب اتخاذ خواهند کرد. 

صادقی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند ادامه مسابقات منجر به مصدومیت بازیکنان شود، گفت: احتمال این موضوع زیاد است چون بازیکنان ما همه انفرادی تمرین می‌کنند و بدون تعارف بگویم کاملاً مشخص است که بازیکنان تیم‌ها از فرم ایده‌آل بدنی خارج شده‌اند. همه تیم‌ها نیازمند تمرینات گروهی هستند و تعطیلات آنقدر طولانی شده که حتی از تعطیلات آخر فصل هم بیشتر شده است. امیدوارم اگر لیگ ادامه پیدا کرد، بازیکنان آسیب نبینند چون در روند فوتبالی تیم‌ها و حتی خود بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد.
منبع: فارس
ترند های روز